Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er jenter svake for "bad boys"


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Hehe.

 

Så man må være kvinne for å se hvordan menn oppfører seg? Da kan jeg konkludere med at menn ikke har selvinnsikt, da. :yes:

Aldri brydd meg om hvordan menn som gruppe oppfører seg. Har holdt lenge å få svar på hvorfor så mange menn blir bittre og hvorfor nesten alle menn opplever å bli dumpet tilfordel for en annen mann.

 

Kvinner som gruppe er mye mer spennedne da det er der jeg kan få tilfredsstillelse ;)

 

Du må nok gjøre dine egne field searchs her :cool:

 

Treff meg over noe å drikke en dag og du skal få mer selvinnsikt en hva du takler :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal jeg bli sammen med en jente igjen må hun vise sammenheng mellom hennes ord og handling.

Dette er viktig. Er det ikke en ting jeg misliker mer, så er det jenter som sier noe helt annet enn de gjør. Den første kjæresten jeg hadde sa at det verste hun visste var gutter som løy til henne, og at hun verdsetter åpenhet, men hun løy hele tiden selv om ting hun burde ha fortalt og hun tålte ikke at noen var ærlig mot henne. Uansett, de fleste jeg har truffet har ikke den dobbeltmoralen.

Lenke til kommentar
Skal jeg bli sammen med en jente igjen må hun vise sammenheng mellom hennes ord og handling.

Dette er viktig. Er det ikke en ting jeg misliker mer, så er det jenter som sier noe helt annet enn de gjør. Den første kjæresten jeg hadde sa at det verste hun visste var gutter som løy til henne, og at hun verdsetter åpenhet, men hun løy hele tiden selv om ting hun burde ha fortalt og hun tålte ikke at noen var ærlig mot henne. Uansett, de fleste jeg har truffet har ikke den dobbeltmoralen.

Så det samme hos en jente jeg var interessert i (vi var aldri sammen). Jeg pratet om folk som var falske, har sett masse av den slags. Hun jattet med og virket så enig som bare det. Bare synd at hun selv var slik. Det provoserte meg skikkelig, og for å gjøre en lang historie kort endte det til slutt med at jeg brøt kontakten med henne. Det er synd, for jeg hadde det virkelig koselig sammen med henne, men jeg har det faktisk bedre uten henne i livet mitt. Det som jeg angrer på er at jeg ikke brøt kontakten med henne mye tidligere. Så samme tegn på inkonsistens mellom ord og handling fra henne helt i starten av mitt bekjentskap med henne, og ser jeg slike tegn i en person er de som regel ufeilbarlige.

Lenke til kommentar
Det blir uansett litt feil å si at jenter "går etter" bad boys. Jeg har selv gjentatte ganger falt for gutter som har hatt et kriminelt dårlig rykte når det gjelder jenter og kjæresterier, men jeg går da ikke ut med tanken om at i dag skal jeg finne meg enda en superhunk med forpliktelsesissues eller et firesifret antall sexpartnere.

 

Det handler rett og slett om hva jeg blir tiltrukket av, og det er ikke noe man kan kontrollere. Jeg tiltrekkes av utadvendte gutter med høy selvtillit, høy status og et visst testosteronnivå i kroppen, og slike gutter trekker gjerne damer så det holder og kan selv velge og vrake av den grunn.

 

Dette sier heller ikke noe om meg som person, jeg er ikke en "bad girl" fordi gutten midt på normalfordelingskurven ikke får blodet til å bruse i årene.

Ikke verst, en kvinne med selvinnsikt og ærlighet!

 

Det er vel ikke verre enn at det er dette andre jenter som går i fella gang på gang også tenker, men ikke tør å si. Da er det enklere å lyve ;)

 

Men, selvfølgelig; jeg også "vil" ha en snill mann som kan elske og ære og respektere meg og hei hvor det går, men jeg har fortsatt til gode å bli tiltrukket av en slik mann.

Lenke til kommentar
Det er vel ikke verre enn at det er dette andre jenter som går i fella gang på gang også tenker, men ikke tør å si. Da er det enklere å lyve ;)

Ja, det har jeg sett mange ganger, men når man gjør det mister jeg bare respekten for de som tyr til hvite løgner.

 

Men, selvfølgelig; jeg også "vil" ha en snill mann som kan elske og ære og respektere meg og hei hvor det går, men jeg har fortsatt til gode å bli tiltrukket av en slik mann.

Og da må du nok dessverre også ta konsekvensene, hva de nå enn måtte være. Beklager hvis jeg høres hard ut, men det er faktisk det jeg mener. Og sjansen er nok til stede for at du aldri vil få noen som er bra for deg. Det er nemlig ikke alle jenter forunt.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar
Ja, det har jeg sett mange ganger, men når man gjør det mister jeg bare respekten for de som tyr til hvite løgner.[/quote

 

Det virker på meg som om du synes denne typen hvite løgner er mye verre en andre typer hvite løgner. Er det verre å lyve om hva slags mann man vil ha enn å lyve for foreldre/søsken/venner?

 

Men, selvfølgelig; jeg også "vil" ha en snill mann som kan elske og ære og respektere meg og hei hvor det går, men jeg har fortsatt til gode å bli tiltrukket av en slik mann.

Og da må du nok dessverre også ta konsekvensene, hva de nå enn måtte være. Beklager hvis jeg høres hard ut, men det er faktisk det jeg mener. Og sjansen er nok til stede for at du aldri vil få noen som er bra for deg. Det er nemlig ikke alle jenter forunt.

 

Du behøver ikke fortelle meg at jeg må ta konsekvensene, det er da vel åpenbart? Du er ikke hard mot meg fordi du påpeker en helt naturlig ting som følger når man tar et valg.

Den sjansen er nok til stede for alle som har visse krav man ikke vil fire på når man skal finne seg en å dele livet med, det gjelder ikke bare jenter som faller for feil type gutter. Hvorfor trenger du egentlig å påpeke at man løper risikoen å ikke finne noen når man ikke vil nøye seg med hva som helst?

Endret av Kaja_
Lenke til kommentar
Du behøver ikke fortelle meg at jeg må ta konsekvensene, det er da vel åpenbart? Du er ikke hard mot meg fordi du påpeker en helt naturlig ting som følger når man tar et valg.

Fordi det er mange som ønsker å ta et valg uten å måtte ta konsekvensene. Jeg var ikke sikker på om du var blant de eller ikke.

 

Den sjansen er nok til stede for alle som har visse krav man ikke vil fire på når man skal finne seg en å dele livet med, det gjelder ikke bare jenter som faller for feil type gutter. Hvorfor trenger du egentlig å påpeke at man løper risikoen å ikke finne noen når man ikke vil nøye seg med hva som helst?

Så du vil heller komme borti masse drittsekker enn å finne deg en som er ordentlig glad i deg? Ærlig sagt, men er det virkelig det du er ute etter? Men når du ikke faller for en som er snill mot deg, må du nok dessverre ta imot alt som måtte komme ut av hva du er tiltrukket av. Og jeg synes ikke på noen måte synd på deg eller har medfølelse hvis du skulle komme opp i problemer på grunn av dette. Sånn er det med den saken.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar
Fordi det er mange som ønsker å ta et valg uten å måtte ta konsekvensene. Jeg var ikke sikker på om du var blant de eller ikke.

 

Jeg vet jo som sagt hva jeg går til.

 

 

Så du vil heller komme borti masse drittsekker enn å finne deg en som er ordentlig glad i deg? Ærlig sagt, men er det virkelig det du er ute etter? Men når du ikke faller for en som er snill mot deg, må du nok dessverre ta imot alt som måtte komme ut av hva du er tiltrukket av. Og jeg synes ikke på noen måte synd på deg eller har medfølelse hvis du skulle komme opp i problemer på grunn av dette. Sånn er det med den saken.

 

Nå svarte du jo på ingen måte på det jeg opprinnelig skrev, men ok.

 

Jeg har da aldri sagt at jeg heller vil komme borti masse drittsekker enn å finne meg en som er ordentlig glad i meg, men jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg faller som regel for gutter som vasser i jenter og kan tillate seg å være skikkelige rævhøl. Og det er det ikke så mye jeg kan gjøre med, for som sagt kan jeg ikke velge hva eller hvem jeg blir tiltrukket av. Selvfølgelig vil jeg heller finne meg en som er ordentlig glad i meg, og jeg har også vært i et langt forhold med en som virkelig var glad i meg, men de siste to årene har jeg ennå hatt til gode å møte og bli tiltrukket av en gjennomsnittelig snill og grei gutt.

 

Igjen påpeker du at jeg dessverre må ta imot alt som kommer ut av dette, noe jeg ikke forstår hvorfor du gjør. Jeg er da fullstendig klar over det, uten at du trenger å vifte en advarende pekefinger mot meg. Jeg har heller ikke noe behov for den medfølelsen eller sympatien du er så klar på at du ikke kommer til å gi meg, og jeg synes det er relativt fascinerende at du i det hele tatt gidder å fortelle meg det når jeg ikke har bedt om noen slags sympati fra noen hvis jeg skulle drite meg ut igjen.

Lenke til kommentar
Så du vil heller komme borti masse drittsekker enn å finne deg en som er ordentlig glad i deg? Ærlig sagt, men er det virkelig det du er ute etter?

Haha, hva er det du prøver på? For det første har hun aldri sagt at det er drittsekker hun liker. Det hun har sagt er at hun ikke blir tiltrukket av typiske "nice guys". Hun er ærlig og har god nok selvinnsikt (som b_m sa) til å skjønne at hun så langt bare har blitt tiltrukket av mennene hun beskrev tidligere.

Jeg trodde vi var enige om at det som er ille er de som sier de vil ha noe annet enn det de faktisk vil ha. Her har vi en som ikke gjør det, og det virker som om du prøver å endre meningene hennes. Rett meg hvis jeg tar feil.

 

Men når du ikke faller for en som er snill mot deg, må du nok dessverre ta imot alt som måtte komme ut av hva du er tiltrukket av. Og jeg synes ikke på noen måte synd på deg eller har medfølelse hvis du skulle komme opp i problemer på grunn av dette. Sånn er det med den saken.

Hvorfor gjentar du dette? Hun har aldri sagt at hun vil ha eller synes hun fortjener medfølelsen til noen fordi det er bad boys som tiltrekker henne.

 

Edit: Jeg skrev innlegget før jeg så Kaja sitt over dette, så noe stemmer tydeligvis ikke helt. Rart hvor sakte man skriver hvis man ser på TV samtidig. :p

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar

Å si at jenter er svake for badboys blir relativt difust, da det er så mange forskjellige definisjoner og assosiasjoner til begrepet. Etter egne og andres erfaringer kan jeg koke ned påstanden til at jenter flest er tiltrukket av gutter som er totalt likegyldig til hvorvidt jenta liker dem eller ikke, og oppfører seg deretter. Man kan godt vise interessere for jenta, så lenge man ikke er så interessert at man begynner å behandle henne som noe som er mer verdt enn en helt vanlig person. Man trenger ikke nødvendigvis være en stereotyp badboy for å ha denne tankegangen, men den finnes utvilsomt oftere hos de som karakteriseres som badboys enn hos typiske nice guys.

Lenke til kommentar

Bli med i PUA-miljøet og du kan lære deg å bruke de verdiene i en Bad Boy som jenter finner attraktive uten at du fremstår som en drittsekk :dontgetit: Eller du kan bli en skikkelid BadAss om du ønsler å velge den attituden.

 

ELLER! Du kan fortsette å være en jævla Nice-Guy resten av livet som blir utnyttet og tråkket på av folk, IKKE MINST jenter...

Lenke til kommentar
Å si at jenter er svake for badboys blir relativt difust, da det er så mange forskjellige definisjoner og assosiasjoner til begrepet. Etter egne og andres erfaringer kan jeg koke ned påstanden til at jenter flest er tiltrukket av gutter som er totalt likegyldig til hvorvidt jenta liker dem eller ikke, og oppfører seg deretter. Man kan godt vise interessere for jenta, så lenge man ikke er så interessert at man begynner å behandle henne som noe som er mer verdt enn en helt vanlig person. Man trenger ikke nødvendigvis være en stereotyp badboy for å ha denne tankegangen, men den finnes utvilsomt oftere hos de som karakteriseres som badboys enn hos typiske nice guys.

 

 

Du har forstått det, delvis... Jenter elsker mange av de verdiene en Bad Boy utstråler.... Feks: De demonstrerer høyere verdi enn jenta, i motsetning til ALLE andre som serverer balla sine på sølvfat, det trigger følelsen i jenta for at "Hei, endelig en som er selvstendig nok!! Han ville blitt en god fremtidig far!" De er tøffe i tryne, noe som betyr selvtillit og selvstendighet. Lista går i evigheter... gidder ikke å fortelle mer.... Oppsummering: Jenter ser etter de samme gutta som for 10 000 år siden da hjernen vår var enda var helt lik..... De velger ikke menn utifra samfunnets tid, men fra det som er helt innebygd i hjernen deres....

 

BTW, bildet ditt er James Dean? En av tidenes Bad Boy :thumbup:

Lenke til kommentar
Du trenger ikke å være badboy for å tiltrekke deg jenter.

 

Det badboys derimot tilbyr jentene, som en del andre ikke kan tilby, er opplevelsen av følelser.

 

Jenter vil ha en mann som kan få dem til å føle seg levende. Få dem til å gråte, le, oppleve livet.

 

Å være snill og grei, trenger ikke nødvendigvis å bety at man er kjedelig. Dog, ofte er det sånn. Badboys har også mer selvtillitt. Selvtillitt tiltrekker jenter. Igjen, man trenger ikke å være bad for å ha god selvtillitt :)

 

Kort sagt, Jenter vil ha en Mann! Ikke en tøffel... :)

 

Ta en titt på pu, kanskje du oppdager noe nytt? :)

 

 

Er du med i communityet du også?

Lenke til kommentar
Må man ty til sånne metoder som PUA'ene driver med for å i det heletatt greie å få seg dame ?

 

Det en PUA kan er å skaffe seg damer. Det betyr ikke nødvendigvis at han klarer å holde på dem. Men å forstå hvordan damer tenker og tilpasse sin oppførsel deretter skader nok ikke i jakten på den perfekte soulmate.

 

 

De fleste PUA har nok forståelse av sosial dynamikk og hvordan kvinnen tenker til å holde på henne også :!:

Lenke til kommentar
Tror dere meg hvis jeg sier at jeg ikke liker "bad boys"?

Ja det kan jeg tro for det finnes nemlig damer som ikke faller for nettop badboys, så i dette tilfellet er det mere "bad things happen to bad people", i hverfall på jentesiden.

Det som er trist er når er seriøs gutt detter borti disse damene som blir våte i trusa av de tøffe gutta, utfordringen er å oppdage det i tide.

 

Hvorfor så bitter..... jeg har smakt på verden og den er bitter, så jeg forbeholder meg retten til å kalle en spade for en spade.

 

 

En Bad Boy kom på motosykkel og tok eksem din med storm? :innocent: Neidda, men du må ikke være forbanan for hva gutter som jenter velger.... Det ligger programert inn i hodene deres fra de var født!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...