Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er jenter svake for "bad boys"


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest surmann 28

Hei. Jeg har fått det inntrykket av at dere jenter er svak for såkalte "bad boys". Jeg har hatt flere jenter, og alle sammen har valgt slike gutter etter at det ble slutt med meg. Jeg ser på meg selv som snill og grei, men jeg får nesten ikke inntrykk av at det er slike gutter dere jenter vil ha? :hmm:

Er det noen av dere her inne som noen gang har falt for en "bad boy" , og kan dere fortelle meg hvorfor dere foretrakk en slik type framfor en som var snill?

 

 

Tydeligvis søker de slike testosteron-brutuser bevisst. Ganske fascinerende dette, å skulle ha en slik huleboer som farsfigur, et slikt individ skal altså være forbildet for et lite barn, et sart lite vesen som er sårbar og lett påvirkelig?

 

Og de gutta som oppfører seg bra overfor jenta, tar hensyn til henne og viser tålmodighet, en viss respekt og oppfører seg pr definisjon normalt, han blir kastrert!!

Vennligheten blir møtt med forakt, han blir en del av venninnegjengen hennes! "Ikke noe galt med deg, du er bare ikke helt min type :) men vi kan jo være venner"..

Hvor mange gutter har ikke fått høre dette, og dermed fått sitt egenverd som mann tråkket på?

 

Må man ty til sånne metoder som PUA'ene driver med for å i det heletatt greie å få seg dame ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke å være badboy for å tiltrekke deg jenter.

 

Det badboys derimot tilbyr jentene, som en del andre ikke kan tilby, er opplevelsen av følelser.

 

Jenter vil ha en mann som kan få dem til å føle seg levende. Få dem til å gråte, le, oppleve livet.

 

Å være snill og grei, trenger ikke nødvendigvis å bety at man er kjedelig. Dog, ofte er det sånn. Badboys har også mer selvtillitt. Selvtillitt tiltrekker jenter. Igjen, man trenger ikke å være bad for å ha god selvtillitt :)

 

Kort sagt, Jenter vil ha en Mann! Ikke en tøffel... :)

 

Ta en titt på pu, kanskje du oppdager noe nytt? :)

Lenke til kommentar

Det er ikke "nice guys" og "bad guys" som er greia, men noe jeg kan kalle "controlled guys" og "uncontrolled guys". (fant på det navnet nå, så det er ikke noen god fortegnelse)

 

Det har altså ikke noe med det å være drittsekk eller snill mot jenta, men heller det at stereotypen av "nice guys" ofrer seg selv for kjæresten sin og det er derfor lett å kontrollere dem, for du vet hele tiden hvor du har dem. Dette fører til at forholdet blir veldig forutsigbart, noe som blir veldig kjedelig i lengden.

 

En stereotype av "badguy" derimot ofrer seg ikke for damen, men vil ha noe tilbake. Derfor er han ikke like kontrollerbar og man vet ikke akuratt hvor man har han til hvert tidspunkt. Forholdet blir da uforutsigbart, noe som skaper en spenning i forholdet.

 

Nice guys gir og gir, men tar ikke noe tilbake.

 

Bad guys tar og tar, og gir ikke noe tilbake.

 

Så fasiten her er ikke at jenter vil gutter som bare tar og tar, for det vil heller ikke fungere i lengden. Derfor sier jeg at det handler om controlld guys og uncontrolled guys.

 

Controlled guys gir og gir, og tar lite/ingenting tilbake.

 

Uncontrolled guys gir, men får minst like mye tilbake.

 

Kunne sikkert ha skrevet en mye dypere post om dette, men poenget er ivertfall at du ikke trenger å være en drittsekk. Du kan godt være snill mot jenta, men husk å få noe tilbake. "What's in it for me?"

Lenke til kommentar
Må man ty til sånne metoder som PUA'ene driver med for å i det heletatt greie å få seg dame ?

Ja og nei. En må i alle fall slutte å legge følelser i ting. Følelser ødelegger gangsynet ditt og gjør at du oppfører deg for snilt. En vil heller aldri få kjærlighet i retur, slik at det å gå etter hun en er forelsket i stort sett ender med knall og fall. Når du er klar for et forhold for livet må du først ha skaffet deg cash. Så mye cash du kan. Dernest må du ikke respektere henne for mye. Damer liker å bli behnadlet litt dårlig. (De vil ikke inrømme det, men det er jo derfor de tar bæd båis ;) ). Du skal behandle henne som du ville behandlet en hund. Du går tur med bikkja, mater bikkja og leker med bikkja. Men... Det er DU som bestemmer, ikke bikkja!

Lenke til kommentar
Må man ty til sånne metoder som PUA'ene driver med for å i det heletatt greie å få seg dame ?

 

Det en PUA kan er å skaffe seg damer. Det betyr ikke nødvendigvis at han klarer å holde på dem. Men å forstå hvordan damer tenker og tilpasse sin oppførsel deretter skader nok ikke i jakten på den perfekte soulmate.

Lenke til kommentar
Jenter vil ha en mann som kan få dem til å føle seg levende. Få dem til å gråte, le, oppleve livet.

 

Å være snill og grei, trenger ikke nødvendigvis å bety at man er kjedelig. Dog, ofte er det sånn. Badboys har også mer selvtillitt. Selvtillitt tiltrekker jenter. Igjen, man trenger ikke å være bad for å ha god selvtillitt :)

 

Ja og jepp!

Lenke til kommentar

Jeg elsker slike historier for de damene som faller for bad boys får alltid som fortjent og vi som ikke er så bad ender opp med de seriøse damene.

Virker omtrent som en darvinistisk mekanisme der de useriøse bomboene faller for bad boys for senere å bli dumpet på et særdeles usselt vis mens de de seriøse damene blir igjen til oss. :D

Eneste ulempen er at det ofte blandes barn i slike forhold som får lide for foreldrenes tåpelige valg.

Lenke til kommentar
Hei. Jeg har fått det inntrykket av at dere jenter er svak for såkalte "bad boys". Jeg har hatt flere jenter, og alle sammen har valgt slike gutter etter at det ble slutt med meg. Jeg ser på meg selv som snill og grei, men jeg får nesten ikke inntrykk av at det er slike gutter dere jenter vil ha? :hmm:

Er det noen av dere her inne som noen gang har falt for en "bad boy" , og kan dere fortelle meg hvorfor dere foretrakk en slik type framfor en som var snill?

 

 

Tydeligvis søker de slike testosteron-brutuser bevisst. Ganske fascinerende dette, å skulle ha en slik huleboer som farsfigur, et slikt individ skal altså være forbildet for et lite barn, et sart lite vesen som er sårbar og lett påvirkelig?

 

Og de gutta som oppfører seg bra overfor jenta, tar hensyn til henne og viser tålmodighet, en viss respekt og oppfører seg pr definisjon normalt, han blir kastrert!!

Vennligheten blir møtt med forakt, han blir en del av venninnegjengen hennes! "Ikke noe galt med deg, du er bare ikke helt min type :) men vi kan jo være venner"..

Hvor mange gutter har ikke fått høre dette, og dermed fått sitt egenverd som mann tråkket på?

 

Må man ty til sånne metoder som PUA'ene driver med for å i det heletatt greie å få seg dame ?

 

Jeg blir ikke tiltrukket av bad boys ;) Jeg vil ha akkurat sånne som deg!! Men finner ingen, og tro meg: jeg leter! :)

Lenke til kommentar
Tror dere meg hvis jeg sier at jeg ikke liker "bad boys"?

Ja det kan jeg tro for det finnes nemlig damer som ikke faller for nettop badboys, så i dette tilfellet er det mere "bad things happen to bad people", i hverfall på jentesiden.

Det som er trist er når er seriøs gutt detter borti disse damene som blir våte i trusa av de tøffe gutta, utfordringen er å oppdage det i tide.

 

Hvorfor så bitter..... jeg har smakt på verden og den er bitter, så jeg forbeholder meg retten til å kalle en spade for en spade.

Lenke til kommentar

Jeg lar det ikke gå inn over meg men mere konstaterer fakta.

Nå bare svever jeg over det hele men det har ikke alltid vært slik.

Det er nemlig frustrerende i begynnelsen av 20 årene se at alle damene rundt seg blir tatt av diverse tullebukker som tygger på de og spytter de ut før eller senere.

Lenke til kommentar
Jeg elsker slike historier for de damene som faller for bad boys får alltid som fortjent og vi som ikke er så bad ender opp med de seriøse damene.

Virker omtrent som en darvinistisk mekanisme der de useriøse bomboene faller for bad boys for senere å bli dumpet på et særdeles usselt vis mens de de seriøse damene blir igjen til oss. :D

Det vil jeg ikke si. Evolusjonert sett er det de som har mange seksualpartnere som har en fordel.

Lenke til kommentar

Det funker desværre ikke slik i dagens samfunn for all denne seksuelle aktiviteten fører skjeldent til barn og blir det det så er det som oftest uønsket og kan fort ende med abort.

Så evolusjonelt sett holder teorien min enda.

Det er ofte de stabile forholdene som fører til barn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...