fondus Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hei Jeg har den siste tiden brukt Siemens SL45, som er noe herk. Ille knapper, buggy Mp3 spiller osv... Så jeg har tenkt å kjøpe meg en ny en, kravet er minst 128MB minne, display og den skal være liten siden den skal ligge i lomma sammen med nøkler, tyggispakke ++ Jeg har blitt anbefalt JazPiper Ubit 128MB og synes det er en som ser meget grei ut, noen som har erfaringer rundt denne som de har lyst til å dele? Kom med hva dere måtte mene er bra, smidig Mp3-avspiller til under 1500 med display Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Las ein test av mp3-spelarar tidlegare og i klassen du er i var det Jazpiper'en som kom best ut. Men dei klagde litt på lyden i dei medfølgande øyrepluggane. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 eg og tenkte eg skulle ha meg ny spiller.... har for øyeblikket 3stk Sharp MD-spillere...den eine kan lade batteri, den andre kan ta opp musikk, den tredje kan spille av Om det er noen som har gode erfaringer med ein Mp3-spiller, post den her plz. :wink: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Lurte litt på denne Synspunkter? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 mp3 spilleren på sl45 fungerer helt fint den. Bare oppgrader firmware så skal du se. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 mp3 spilleren på sl45 fungerer helt fint den. Bare oppgrader firmware så skal du se. Mp3-spilleren fungerer fint hvis den får riktig type Mp3. MP3 fra noen codecer nekter den rett og slett å spille av. Det er ikke det som er hovedproblemet, men alt annet fra telefonen. (slår seg av, taster har slutta å virke osv). For ikke å nevne overføring av filer! Seriellport, bruker 20min på 3,5MB ffs. Dessuten får jeg ikke filoverføringen til å funke i 2k, stopper bare opp med feilmeldinger. Nei, her skal det en skikkelig Mp3-spiller til. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 mp3 spilleren på sl45 fungerer helt fint den. Bare oppgrader firmware så skal du se. Det er nok en gammel firmwire du bruker. Har selv aldri opplevd at hverken min SL45 eller SL45i ikke klarer å spille av en fil. Aldri slår de seg av eller lignende heller. SL45(i) er en kongetelefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå