Gå til innhold

Anbefal meg Mp3-spiller til 1500,-

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har den siste tiden brukt Siemens SL45, som er noe herk. Ille knapper, buggy Mp3 spiller osv...

Så jeg har tenkt å kjøpe meg en ny en, kravet er minst 128MB minne, display og den skal være liten siden den skal ligge i lomma sammen med nøkler, tyggispakke ++ :)

Jeg har blitt anbefalt JazPiper Ubit 128MB og synes det er en som ser meget grei ut, noen som har erfaringer rundt denne som de har lyst til å dele?

Kom med hva dere måtte mene er bra, smidig Mp3-avspiller til under 1500 med display :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eg og tenkte eg skulle ha meg ny spiller....

har for øyeblikket 3stk Sharp MD-spillere...den eine kan lade batteri, den andre kan ta opp musikk, den tredje kan spille av :lol:

Om det er noen som har gode erfaringer med ein Mp3-spiller, post den her plz. :wink:

Lenke til kommentar
mp3 spilleren på sl45 fungerer helt fint den. Bare oppgrader firmware så skal du se.

Mp3-spilleren fungerer fint hvis den får riktig type Mp3. MP3 fra noen codecer nekter den rett og slett å spille av. Det er ikke det som er hovedproblemet, men alt annet fra telefonen. (slår seg av, taster har slutta å virke osv).

For ikke å nevne overføring av filer! Seriellport, bruker 20min på 3,5MB ffs. Dessuten får jeg ikke filoverføringen til å funke i 2k, stopper bare opp med feilmeldinger.

Nei, her skal det en skikkelig Mp3-spiller til.

Lenke til kommentar
mp3 spilleren på sl45 fungerer helt fint den. Bare oppgrader firmware så skal du se.

:yes:

Det er nok en gammel firmwire du bruker. Har selv aldri opplevd at hverken min SL45 eller SL45i ikke klarer å spille av en fil. Aldri slår de seg av eller lignende heller. SL45(i) er en kongetelefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...