gorg Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 har tenkt å lage et eller to 80mm hull i vinduet mitt. Går dette bra? Erfaringer? Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hva er det du har tenkt å skjære med? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 gjorde det selv med stikksag. ha lav hastighet på bladet ellers så smelter glasset slik at det klistrer seg sammen bak sagbladet etter at du har sagd. Lenke til kommentar
Zeroproof Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hvorfor ikke ta å bruke en 92 eller 120mm vifte istedenfor 80mm? Lenke til kommentar
gorg Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Har tenkt å bruke en Dremel. Skal lage hull til 80mm vifte® fordi jeg har det fra før av. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 gjorde det med dremelt her om dagen..funker som bare pokker, men husk lav hastighet Lenke til kommentar
gorg Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 konge! Hva med vifteskru hullene? Gikk det som bare pokker eller? Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 jepp... der brukte jeg en drill med en vanlig borr, men husk og teip over hullet med maskeringstape så hopper ikke borren. Størrelsen på borren trenger ikke å være 100% like stor som skruen gjerne litt mindre. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg ville ikke anbefalt å bruke boremaskin med bor. Dette tar for det første ufattelig lang tid ig finishen blir dårig. ett ord: STIKKSAG, men husk at med stikksag blir det veldig varmt så det kan være lurt å passe litt på. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg ville ikke anbefalt å bruke boremaskin med bor. Dette tar for det første ufattelig lang tid ig finishen blir dårig.ett ord: STIKKSAG, men husk at med stikksag blir det veldig varmt så det kan være lurt å passe litt på. hvordan lager du hull til skruene med stikksag? Lenke til kommentar
gorg Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 hehe wazaa: har jo da bare en dremel... Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 kan jo borre med dremmel da, det gjorde jeg. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 kan jo borre med dremmel da, det gjorde jeg. Brukte du vanlig borr? Blir ikke det j***** mange hull og stygge kanter? Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Vi prate om viftehulla( de til skruer) for p****r! Lenke til kommentar
Josten Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Kanskje jeg ble missforstått Hvordan skal du lage et sirkelhull med 80mm i diameter med en dremel? Eller skal du lage masse små hull som vifta skal suge luft gjennom? Tenker litt på det selv hvis jeg skal ha plexi (en forutsetning blir nesten at jeg kan lage viftehull i det) Har dremel, men ikke stikksag Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Kanskje jeg ble missforståttHvordan skal du lage et sirkelhull med 80mm i diameter med en dremel? Eller skal du lage masse små hull som vifta skal suge luft gjennom? Tenker litt på det selv hvis jeg skal ha plexi (en forutsetning blir nesten at jeg kan lage viftehull i det) Har dremel, men ikke stikksag Du får kapp skiver med når du kjøper dremmel dah! 8) Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 hvorfor tenker ingen på hullsag????? er dere helt fåla eller? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 hvorfor tenker ingen på hullsag????? er dere helt fåla eller? Er ikke alle str som passer.. Jeg fant bare 83mm når jeg sjekka.. Men jeg har brukt det til 120mm vifta mi da.. =) (118mm hull) Lenke til kommentar
Xell Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 ROTFLM@O Det er så morsomt når folk ikke gidder å lese hele tråden og begynner å snakke rundt hverandre. Han sier jo at han skal skjere hullet med dremel. Ikke begynn å trekk inn stiksag og hull bor. Han har allerede en løsning for hullet. Å bore kom først inn i bilde med tanke på å bore hull til skruefestene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå