Aasgaard Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 kan noen her ta seg på hjertet og si at de har gt3 og ratt med pedaler? jeg kan! har aldri opplevd noe slikt, gli på veien med en skyline som har litt over 1000hk....ahhh P.S karer skift olje før trimming Ja, det har jeg. Moro, men det er ikke veldig realistisk. Det beste med GT3 er egentlig det store utvalget av biler, fysikken klarer andre spill (på PC) bedre. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Gran Turismo 2 til ps1 har bedre kjørefølelse enn Gran Turismo 3 til ps2 syns nå jeg... Spiller det fortsatt en del når jeg er hos mamma(ikke har pc'n tilgjengelig)... Men han spurte om spill til pc, ikke konsoll. Jeg synes Colin McRea 2 er bra, og har du lyst til å frike helt ut uten noen form for realisme er crazy taxi artig Han spurte etter bil spill, men spesifiserte ikke hvilken plattform Post subject: Det ultimate bilspillet til PC. Hvilket er det? tror han gjorde det ,men uansett så syntes jeg toca race driver er ganske kult, spesielt m ratt og pedaler. Au.. beklager :oops: Lenke til kommentar
ripset Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Colin mcrae rally 2 er gammalt, men vel en av de beste. Kjørefølelsen foradnrer seg liksom ikke så mye. Og når nyere pc er klerer å kjøre den på full guffe med all grafikken på fult og AA så ser den ikke dårlig ut heller Helt enig, deilig kjørefølelse i Colin McRae 2 :smile: Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 http://lfs.racesimcentral.com/ Spillet er bare på demostadiet enda, men sjekk ut handlingen på disse bilene! Ellers Papyrus' Nascar Racing 2003 Season og seff Grand Prix Legends Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 jeg liker best rallyspill da. Og da er jo World Rally Championship og Colin McRae i en klasse for seg. Skal du ha litt mer action spill er NFS Hp2 ganske artig. Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 http://www.gamespy.com/devdiary/april03/srs1/ Street racing spill.Blir nok 10x bedre en street legal som bare så vidt er spillbart.Gleder meg til det kommer, men jeg har nok for dårlig pc. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 http://www.gamespy.com/devdiary/april03/srs1/Street racing spill.Blir nok 10x bedre en street legal som bare så vidt er spillbart.Gleder meg til det kommer, men jeg har nok for dårlig pc. Etter hva jeg har sett kommer det ikke til PC i det hele tatt, så det hjelper nok ikke stort med kraftig maskin. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 rally championship har eg brukt mange timer med, er betre enn colin fordi det ikkje er så jævlig sjukt mykje sladding og veiane er smalare og farten er høgare Lenke til kommentar
ttd Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Street Legal er tøft, og nå har det kommet patcher som faktisk gjør det spillbart... Men jeg husker da jeg skaffet det først og sleit et par timer for å få kjørt spillet.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Nyeste Grand Turismo til PS2 er vel noe av det beste som er laget, både grafikk-messig og kjøremessig. Nå spurte han om pc. Need For Speed- Hot Pursuit 2 Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 http://lfs.racesimcentral.com/ Spillet er bare på demostadiet enda, men sjekk ut handlingen på disse bilene! Jeg har virkelig sansen for Live For Speed Bra dynamikk etc, ganske morsomt på LAN også Lenke til kommentar
charlsen Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Kansje Colin Mcrae. Vet ivertfall at på PL2 så er det Grand Turisimo Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Liker godt Midtown Madness 2, bare cruise rundt i byene og sladd og spinne som f*** innimellom( må ha ekstra biler) liker også Nfs Hot pursuit 2 Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 likte nå Need for speed 3: Hot Pursuit ganske godt jeg!! Lenke til kommentar
HWE Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Ikke PC-spill, men er jo nevnt flere av de her allerede; Ferrari 360 Challenge på automat med 3 skjermer, no driving aids og manuelt gir med clutch. Til PC; Live for speed og GTR2002 mod til F1 2002 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå