LtdEdFred Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Heisann. Tittelen sier vel sitt. Jeg regner med at alle bilspill takler ratt og pedaler, men hvis det ikke er tilfellet så vær vennlig å si ifra. Jeg tenker nemlig også på å gå til innkjøp av det. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Nyeste Grand Turismo til PS2 er vel noe av det beste som er laget, både grafikk-messig og kjøremessig. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Please rub it in bro. Jeg har blodlyst på GT3, men jeg gidder ikke kjøpe PS2 kun pga det spillet. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 GT3 er bra det, men etter min mening finnes det bedre bilspill på PC. TOCA 2 er et eksempel. Spillet er gammelt, så grafikken er ikke på topp, men følelsen er langt bedre enn hva f.eks. GT3 kan tilby. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Colin mcrae rally 2 er gammalt, men vel en av de beste. Kjørefølelsen foradnrer seg liksom ikke så mye. Og når nyere pc er klerer å kjøre den på full guffe med all grafikken på fult og AA så ser den ikke dårlig ut heller Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Kommer jo veldig an på om du går for realisme eller ren moro da. Selv er jeg svak for rallyspill, derfor er mine anbefalinger kun i den kategorien. Min all-time favoritt er vel kanskje Rally Championship fra 1999 eller noe. En veldig god nummer to er Rally Trophy (http://rally.jowood.com/) For litt mer arcade-action er jo Rallisport Challenge moro (og ser svinbra ut på en bra PC). Lenke til kommentar
Frupp Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 bra Gabriel_X, endelig en som har forstått det de to og GPL er mine favoritt bilspill Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 bra Gabriel_X, endelig en som har forstått det de to og GPL er mine favoritt bilspill You da man! Hvis jeg ser bort fra rallyspill så er nok GPL en av de aller beste ja. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hot Chix and Gear Stix er tøft Lenke til kommentar
ttd Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Gran Turismo 2 til ps1 har bedre kjørefølelse enn Gran Turismo 3 til ps2 syns nå jeg... Spiller det fortsatt en del når jeg er hos mamma(ikke har pc'n tilgjengelig)... Men han spurte om spill til pc, ikke konsoll. Jeg synes Colin McRea 2 er bra, og har du lyst til å frike helt ut uten noen form for realisme er crazy taxi artig Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Ville ha venta til det offisielle WRC spelet WRC II Extreme kjem til PC, det skal visstnok vere meget bra på PS2. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Nyeste Grand Turismo til PS2 er vel noe av det beste som er laget, både grafikk-messig og kjøremessig. enig der, men som han sier selv det er litt domt å kjøpe seg ps2 bare for det spillet Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hva med å vente litt. Midknight Club II kommer jo på pc snart. Kommer vel i løpet av april/begynnelsen av MAI eller no.. Ellers har du jo Toca Race Car Driver:D Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Gran Turismo 2 til ps1 har bedre kjørefølelse enn Gran Turismo 3 til ps2 syns nå jeg... Spiller det fortsatt en del når jeg er hos mamma(ikke har pc'n tilgjengelig)... Men han spurte om spill til pc, ikke konsoll. Jeg synes Colin McRea 2 er bra, og har du lyst til å frike helt ut uten noen form for realisme er crazy taxi artig Han spurte etter bil spill, men spesifiserte ikke hvilken plattform Lenke til kommentar
cow Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Gran Turismo 2 til ps1 har bedre kjørefølelse enn Gran Turismo 3 til ps2 syns nå jeg... Spiller det fortsatt en del når jeg er hos mamma(ikke har pc'n tilgjengelig)... Men han spurte om spill til pc, ikke konsoll. Jeg synes Colin McRea 2 er bra, og har du lyst til å frike helt ut uten noen form for realisme er crazy taxi artig Han spurte etter bil spill, men spesifiserte ikke hvilken plattform Post subject: Det ultimate bilspillet til PC. Hvilket er det? tror han gjorde det ,men uansett så syntes jeg toca race driver er ganske kult, spesielt m ratt og pedaler. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Ville ha venta til det offisielle WRC spelet WRC II Extreme kjem til PC, det skal visstnok vere meget bra på PS2. Det kommer ikke til PC. Noe som er veldig synd for oss uten PS2. Av gode bilspill kan jeg anbefale Grand Prix Legends. Utrolig realistisk Formel1-racing fra 1967. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Ellers kan du gå for økonomivarianten: Street Legal. Da får du iallfall "The Fast & The Furious feeling". Lenke til kommentar
nord Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 kan noen her ta seg på hjertet og si at de har gt3 og ratt med pedaler? jeg kan! har aldri opplevd noe slikt, gli på veien med en skyline som har litt over 1000hk....ahhh P.S karer skift olje før trimming Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Ingenting har noensinne målt seg med Need For Speed 2 SE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå