Gå til innhold

Det ultimate bilspillet til PC. Hvilket er det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer jo veldig an på om du går for realisme eller ren moro da. Selv er jeg svak for rallyspill, derfor er mine anbefalinger kun i den kategorien.

 

Min all-time favoritt er vel kanskje Rally Championship fra 1999 eller noe. En veldig god nummer to er Rally Trophy (http://rally.jowood.com/)

 

For litt mer arcade-action er jo Rallisport Challenge moro (og ser svinbra ut på en bra PC).

Lenke til kommentar

Gran Turismo 2 til ps1 har bedre kjørefølelse enn Gran Turismo 3 til ps2 syns nå jeg... Spiller det fortsatt en del når jeg er hos mamma(ikke har pc'n tilgjengelig)...

 

Men han spurte om spill til pc, ikke konsoll. Jeg synes Colin McRea 2 er bra, og har du lyst til å frike helt ut uten noen form for realisme er crazy taxi artig :D

Lenke til kommentar
Gran Turismo 2 til ps1 har bedre kjørefølelse enn Gran Turismo 3 til ps2 syns nå jeg... Spiller det fortsatt en del når jeg er hos mamma(ikke har pc'n tilgjengelig)...

 

Men han spurte om spill til pc, ikke konsoll. Jeg synes Colin McRea 2 er bra, og har du lyst til å frike helt ut uten noen form for realisme er crazy taxi artig  :D

 

Han spurte etter bil spill, men spesifiserte ikke hvilken plattform

Lenke til kommentar
Gran Turismo 2 til ps1 har bedre kjørefølelse enn Gran Turismo 3 til ps2 syns nå jeg... Spiller det fortsatt en del når jeg er hos mamma(ikke har pc'n tilgjengelig)...

 

Men han spurte om spill til pc, ikke konsoll. Jeg synes Colin McRea 2 er bra, og har du lyst til å frike helt ut uten noen form for realisme er crazy taxi artig  :D

 

Han spurte etter bil spill, men spesifiserte ikke hvilken plattform

 

Post subject: Det ultimate bilspillet til PC. Hvilket er det?

tror han gjorde det :yes:,men uansett så syntes jeg toca race driver er ganske kult, spesielt m ratt og pedaler.

Lenke til kommentar
Ville ha venta til det offisielle WRC spelet WRC II Extreme kjem til PC, det skal visstnok vere meget bra på PS2.

Det kommer ikke til PC. Noe som er veldig synd for oss uten PS2. :(

Av gode bilspill kan jeg anbefale Grand Prix Legends. Utrolig realistisk Formel1-racing fra 1967. :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...