McBitch Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Det er da du ber fyren ha seg til helvete ut, om han ikke stikker, så får man hjelpe han på vei. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hei. Jeg er en gutt på 19 som er jomfru, litt usikker på jomfru egentlig ? I går var jeg på en fest hvor jeg traff en veldig søt jente. Vi pratet og ting utviklet seg. Under nach begynte vi å rote litt. Det er her det ble pinlig. Når vi skulle gjøre det, ville den ikke opp. Eller den ble så og si ikke fult seg selv, den lå på et halvstadie. Ble liksom til at den bøyde seg når jeg skulle penetrere. Også ble hele forsøket avlyst, pga en annen kom. Det er jeg nervøs for er om dette vil skje igjen? At den ikke kommer helt. Jeg drakk relativt mye alkohol i går også, men vet ikke om det har noe si? Har aldri merket noe problem med ereksjon når jeg onanerer. Jeg følte heller ikke noen spesiell prestasjonsangst egentlig fordi denne jenta kjenner jeg gått. Noen som kan gi meg noen tips eller dele erfaringer? Så jeg slipper denne pinligheten en gang til. Det kan godt hende at dette skjer igjen, enten fordi du er nervøs, eller fordi du får den berømte øltissen. Lenke til kommentar
Gjest flaukar Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Liker kompisene dine å se på når du puler? Tviler på det er grunnen, enten ville han se dama naken, eller så ville han bare være dust og ødelegge sjansene til fyren. Vel, vi var jo begge fulle, og han lå og sov egentlig, men steg opp uten at jeg merket det. Jeg reagerte ikke med å be han pelle seg ut med det samme. Var litt rart, egentlig. Dama var det lite respons ut av. Hun var sånn halvveis sloknet egentlig. :s Men jeg spurte henne så klart om hun virkelig ville dette, og hun svarte "ja ja ja". Var først da jeg skulle "dra frem den lille" at jeg ba duden pelle seg til helvete ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Når dama er så full at hun er "nesten sloknet" er det best å la henne sove. Så slipper du masse rykter om at du utnytter dritings damer til å få sex. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Vet ikke hva som er verst jeg. Ryktet om at en knuller dritings damer eller ryktet om at du ikke får den opp. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Alle vet at den ikke går opp når gutta er fulle. Gutta også. Men å utnytte dritings damer kan unngås. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå