Gjest pinlig Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hei. Jeg er en gutt på 19 som er jomfru, litt usikker på jomfru egentlig ? I går var jeg på en fest hvor jeg traff en veldig søt jente. Vi pratet og ting utviklet seg. Under nach begynte vi å rote litt. Det er her det ble pinlig. Når vi skulle gjøre det, ville den ikke opp. Eller den ble så og si ikke fult seg selv, den lå på et halvstadie. Ble liksom til at den bøyde seg når jeg skulle penetrere. Også ble hele forsøket avlyst, pga en annen kom. Det er jeg nervøs for er om dette vil skje igjen? At den ikke kommer helt. Jeg drakk relativt mye alkohol i går også, men vet ikke om det har noe si? Har aldri merket noe problem med ereksjon når jeg onanerer. Jeg følte heller ikke noen spesiell prestasjonsangst egentlig fordi denne jenta kjenner jeg gått. Noen som kan gi meg noen tips eller dele erfaringer? Så jeg slipper denne pinligheten en gang til. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ja, alkohol gjør det vanskeligere å få ereksjon. Såkalt "ølkuk". Var antakeligvis det som gjorde det, ettersom at du sier at du ikke hadde prestasjonsangst. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det synes jeg høres litt rart ut, å ikke ha prestasjonsangst første gangen du skal ha sex Men Men Men alkohol kan påvirke deg ja. Tar bare litt lengere tid. Som du sa så ble alt øddelagt pga en annen person kom inn. Neste gang vil jeg anbefale å la dama til å "jobbe" (suge/ronke you name it) litt med den. Så kommer det seg skal du se At det vil skje igjen kan ingen svare deg på dessverre. Fordi alle reagerer forskjellig. Noe har store problemer med å få stå når de har drukket litt, mens andre kan bare kjøre på uansett hvor fulle de er. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Prestasjonsangst tror jeg ligger litt dypere enn man selv vet. Var sammen en jente lenge og vi kjente hverandre godt osv, men hadde samme problem som deg første gang. Selv om jeg aldri har hatt noen ereksjonsproblemer hverken før eller siden. Og jeg stolte 110% på denne jenta ettersom vi var sammen i flere måneder før sex Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Alkoholen påvirker ereksjonen. Glem denne episoden. Hvis du tenker på dette neste gang du skal ha sex, kan du være sikker på at det gjentar seg. Bare dropp det, og nyt det Lenke til kommentar
dabooo Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Tror de fleste gutter som skal ha seg en liten runde i fylla har opplevd det her en eller flere ganger, har vært der et par ganger selv , er litt pinlig men om jenta ikke er dum, så veit hu hva som skjer Ikke ta det tungt før det skjer som det skjedde meg, funker på noen jenter men med den ene og samme jenta funker det aldri, så vil tro at hu enten tror jeg er homo eller ikke liker hu i det heletatt hehe (noe som ikke stemmer!). Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Alkohol + første gang kan medføre sånt ja. Om det vil skje flere ganger at du ikke vil få den opp? Sannsynligvis, men det kommer jo an på forholdene. Man kan være drita full og likevel få den opp, mendet minsker gjerne sjangsene dine. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Tror ikke det er helt uvanlig å slite litt med ereksjonen noen ganger i løpet av livet. Prestasjonsangst i den ene enden, potenssvikt i andre. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ikke ta det tungt før det skjer som det skjedde meg, funker på noen jenter men med den ene og samme jenta funker det aldri, så vil tro at hu enten tror jeg er homo eller ikke liker hu i det heletatt hehe (noe som ikke stemmer!). Det første innlegget i en annen tråd: [penisen til typen] er for 2 gang slapp som bare det rett før vi skal ha sex. Vi har begge hatt seksuelle forhold før, men penisen hans vil ikke bli stiv. han virker egentlig ganske avslappet og vi kan drive på i mange timer, men han har ikke fått den opp enda. Er det noe galt med meg? tenner han ikke på meg? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ja, alkohol gjør det vanskeligere å få ereksjon. Såkalt "ølkuk". Var antakeligvis det som gjorde det, ettersom at du sier at du ikke hadde prestasjonsangst. Jeg trodde ølkuk var da man etter 4-5 halvlitere ikke fikk den ned. Lenke til kommentar
dabooo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det første innlegget i en annen tråd: hmm? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 @daboo: Leste du det andre innlegget jeg siterte? Poenget mitt var at det kunne vært dere to (du og hun som skrev det første innlegget i en annen tråd, det innlegget jeg siterte som ikke var ditt) som hadde holdt på da du ikke fikk den opp, selv om det mest sannsynlig bare var et sammentreff. Vitser blir alltid så morsomme når man må forklare dem. Lenke til kommentar
dabooo Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 oh hehe, fulgte ikke helt med jeg, men ekke sammen med noen så stemmer nok ikke helt med meg det men kunne vært! (hadde aldri prøvd og hatt meg med dama full hver gang, det er jo bare teit! ) Lenke til kommentar
Gjest flaukar Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Dette har skjedd med meg også, men jeg hadde en del prestasjonsangst på grunn av at det var en kamerat som kom og insisterte på å se på... Da ga jeg opp. Har aldri hatt problemer med sånt ellers. Var full jeg også. Ryktene gikk, og det var ikke mange som hadde forståelse for grunnen til at det ble slik. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Alkohol = ereksjonsdødare. Sånn er det bare. Slutt og drikk før du skal pule. Prestasjonsangst har også mye å si. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Dette har skjedd med meg også, men jeg hadde en del prestasjonsangst på grunn av at det var en kamerat som kom og insisterte på å se på... Da ga jeg opp. Har aldri hatt problemer med sånt ellers. Var full jeg også.Ryktene gikk, og det var ikke mange som hadde forståelse for grunnen til at det ble slik. Liker kompisene dine å se på når du puler? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Er nok bare alkoholen. Selv har jeg ikke hatt problemer med å få den opp, men den var ikke akkurat på topp heller etter noen øl... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Dette har skjedd med meg også, men jeg hadde en del prestasjonsangst på grunn av at det var en kamerat som kom og insisterte på å se på... Da ga jeg opp. Har aldri hatt problemer med sånt ellers. Var full jeg også.Ryktene gikk, og det var ikke mange som hadde forståelse for grunnen til at det ble slik. Liker kompisene dine å se på når du puler? Tviler på det er grunnen, enten ville han se dama naken, eller så ville han bare være dust og ødelegge sjansene til fyren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå