Gå til innhold

Refleksjon: Gi oss rosa kvalitet

Anbefalte innlegg

Jeg må nesten få svare for meg:

Det er en custom bygd ferrari, fortell meg gjerne hvilken relevans det har til diskusjonen :D

D300 er ikke proffkamera... ...Om du blar i bildene på flickr.com som er tatt med D300 så ser du at langt ifra alle bildene er tatt av proffer - for å si det forsiktig. Husk å velge "recent".

Fair enough. Jeg har ikke greie på kamera. Jeg sa D300 fordi det var nevnt tidligere.

Som en liten kuriositet: Du kaller ikke dyre kamera proffkamera fordi amatører bruker dem? Og omvendt? Jeg trodde billig, semiproff og proffsegmentene hadde mer med spec's og pris å gjøre... Men jeg er ikke noe foto-menneske. Hva vet vel jeg : )

Du får faktisk Ford Mustang i kvinnefarge.. Det er til-og-med den fargen de har som "førstevalg".

Jeg synest du går langt i å kalle Red Candy finishen for kvinnefarge. Er det ford som sier det skal være det?

redcandy.jpg

Og helt ærlig, så fatter og begriper jeg ikke at folk skal kontrollere hvilke produkter som kameraprodusentene skal få lov til å tilpasse kvinners prioriteter.

HER MISFORSTÅR DU KRAFTIG!

Det handler ikke om at JEG vil kontrollere hvilke produkter som skal tilpasses kvinner. Min interesse av å diskutere her, er for å få folk som har skylapper og tunellsyn til de grader, til å forstå HVORFOR verden er slik den er, og hvorfor jeg synest det er tåpelig å klage over saker en ikke har tenkt nøye nok gjennom.

Jeg har ingenting imot at produsentene lager gode rosa kamera. Men jeg lever ikke i en boble der jeg tror det er realistisk. Der kameraprodusentene er for dumme til å forstå at markedet for rosa proffkamera er stort.

Så du sier at rød bil = bra, rosa bil = fælt. Så, stemmer du Rødt? :tease:

Nei, hvor har du det fra? Jeg mener rød bil har større appell og det selger. Rosa bil selger langt mindre. Det forstår du også.

Og nei, jeg stemmer ikke rødt. Jeg stemte blankt sist valg, norsk politikk er hjernedødt. Jeg ville stemt Ron Paul : )

Endret av apegryn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og helt ærlig, så fatter og begriper jeg ikke at folk skal kontrollere hvilke produkter som kameraprodusentene skal få lov til å tilpasse kvinners prioriteter.

HER MISFORSTÅR DU KRAFTIG!

Det handler ikke om at JEG vil kontrollere hvilke produkter som skal tilpasses kvinner. Min interesse av å diskutere her, er for å få folk som har skylapper og tunellsyn til de grader, til å forstå HVORFOR verden er slik den er, og hvorfor jeg synest det er tåpelig å klage over saker en ikke har tenkt nøye nok gjennom.

Jeg har ingenting imot at produsentene lager gode rosa kamera. Men jeg lever ikke i en boble der jeg tror det er realistisk. Der kameraprodusentene er for dumme til å forstå at markedet for rosa proffkamera er stort.

Godt. Jeg opplevde deg som ganske defensiv og tildels unnvikende da jeg påpekte at produktsegmentering utvider markedet for selskapet, og at folk ikke nødvendigvis er rasjonelle selv om de har på seg dress.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg ser forresten at sort er ut. Det er nå kamuflasje-farger som gjelder:

Leica

Pentax

Olympus

Hah. Nå kan jentene trekke rundt på sine kjønnsnøytrale sorte og grå speilreflekser, mens vi gutta kan gå rundt og matche dem til klærne vi kjøper på Army Shop!

Edit: To nesten like bokstaver ved siden av hverandre på tastaturet var en dårlig idé, Mr. Qwerty-designer! Og fiksa linken til Pentax M Olive - takk, Sutekh!

Endret av jpsalvesen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...