foorex Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kunne dere ha ført inn en funksjon der en kan velge å sette sitt emne på vent? Av og til når jeg skriver et emne, så kan det være at jeg ikke har tid til å skrive ferdig, og vil fortsette på en annen maskin. Eller at jeg vil vente til jeg får inn mer informasjon rundt emnet. Da hadde en funksjon der en kan velge å lagre sitt emne, og fortsette på det videre senere, uansett hvor du måtte ha flyttet på deg, vært veldig nyttig. Det kan være mange grunner til at en ønsker å sette sitt emne på vent. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Enig. Det hadde vært fint med en autulagre-funksjon også, slik at dersom noen har skrivd en del, og så trykker på en link og går ut av siden forsvinner ikke det de hadde skrivd. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Finnes en notisblokk i kontrollpanelet som kan gjøre nytten, dog ikke like elegant som dere vil ha det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Enig i dette, hadde vært ufattelig lett når en driver å har et X antall kilometer stort innlegg en skriver. Vet ikke hvordan IPB 3 har søtte for dette, det kan jo hende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg