Jompio Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Skal ha meg ny LCD skjerm nå, og jeg har sett for meg Acer 243W eller Samsung T240'en som er i cirka lik prisklasse. Skjermen skal primært brukes til gaming, (CS:S og andre fps-spill, og crysis og farcry og lignende) Så da spør jeg dere, noen som har erfaringer med noen av disse skjermene? Har hørt at T240 kan ha litt mye baklys, men gjør det noe? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Så lenge du ikke er videofil kommer du ikke til å plages av litt ekstra baklys. Personlig mener jeg at designet på Samsungen er langt bedre, men hvor viktig dette er for deg vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Så lenge du ikke er videofil kommer du ikke til å plages av litt ekstra baklys. Personlig mener jeg at designet på Samsungen er langt bedre, men hvor viktig dette er for deg vet jeg ikke. Jepp, takk for dette. Blir nok den da! Er ikke så veldig mange andre gode 24" i denne prisklassen med HDMI heller så Endret 8. mars 2009 av Jompio Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Vist noen har noen erfaringer, gode eller dårlige så er det bare til å kjøre på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå