Funkypapa Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Noen som har peil på hvordan man skrur av høytaleren på 3650? Jeg har kjøpt Nokia 8310 hodetelefoner, så litt av vitsen blir jo borte når lyden likevel kommer ut av høytaleren Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 hva er det du gjør da? hører på mp3? jeg får det til når jeg bruker mp3go. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 dette er det jeg gjør. fant denne i et annet (engelsk) forum: For 3650 & MP3Go Users (Speaker problems) Those using Mp3go notice the sound from the speaker will come out also when u plug in the earpriece. I cant manage to find a logic solution... but the best solution is:- Play the Mp3go through the speaker, then "slowly" plug in ur earpiece.. it mus be damn slow... that will be a contact point when the plug abt 3/4 in the phone.. slowly stop there n u will notice the speaker sound disappear.. then push all the way in... wow la.. sound direct into the earpiece only... prøv det, du :wink: Lenke til kommentar
Funkypapa Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 jeg har prøvd å se en friends-episode gjennom RealOne-spilleren... Lenke til kommentar
Funkypapa Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 he he, det fungerte veldig bra. Skulle tro man hadde kommet lenger i år 2003 ved å f.eks lage en funksjon der man kan skru av lyden..men det fungerte like bra..takker flybikesbmx! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå