robertaas Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ingen foreslår en ordning der man gjør forskjell på hudfarge. Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Her er mitt tips, etter inspirasjon fra Sveits: jeg velger å ta dette bildet som en aldri så liten spøk(synes den var morsom), men du bør kansje være mer forsiktig ettersom enkelte kan føle seg truffet av den.... Endret 11. mars 2009 av HeatSeeKinG Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 De er da ikke mot all innvandring. Lenke til kommentar
Ebeneser Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Her er mitt tips, etter inspirasjon fra Sveits: jeg velger å ta dette bildet som en aldri så liten spøk(synes den var morsom), men du bør kansje være mer forsiktig ettersom enkelte kan føle seg truffet av den.... Folk som føler seg truffet av den fortjener å føle seg truffet. Den spiller på sorte får, har ikke noe med hudfarge å gjøre. http://no.thefreedictionary.com/familiens+sorte+f%C3%A5r Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Her er mitt tips, etter inspirasjon fra Sveits: jeg velger å ta dette bildet som en aldri så liten spøk(synes den var morsom), men du bør kansje være mer forsiktig ettersom enkelte kan føle seg truffet av den.... Folk som føler seg truffet av den fortjener å føle seg truffet. Den spiller på sorte får, har ikke noe med hudfarge å gjøre. http://no.thefreedictionary.com/familiens+sorte+f%C3%A5r Det finnes nok 2 måter å se saken på, for enkelte Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 "Pour plus de securité" betyr "For mer sikkerhet" Bare så det er klargjort for de som ikke forstår fransk. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det finnes nok 2 måter å se saken på, for enkelte De gyldene fårene blir jo godt mottatt. Det taler mot teorien om at det er (hud)fargen som er negativ med de sorte fårene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 De er da ikke mot all innvandring. JO! Nei da, vi er alle forskjellige, men eg er ganske sikker på at dei fleste i Noreg er imot innvandring. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Nei da, vi er alle forskjellige, men eg er ganske sikker på at dei fleste i Noreg er imot innvandring. Det er jeg ikke sikker på. Jeg vil tippe flertallet er for en eller annen innvandring. Jeg vil tippe flertallet ikke vil sortere innvandrere på hudfarge. Men jeg vil tippe flertallet derimot er dagens ordning med alt for mye innvandring, manglende integrering, sosialinnvanding og at kriminelle har større sjangse for å få opphold i Norge enn ærlige personer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Nei da, vi er alle forskjellige, men eg er ganske sikker på at dei fleste i Noreg er imot innvandring. Det er jeg ikke sikker på. Jeg vil tippe flertallet er for en eller annen innvandring. Jeg vil tippe flertallet ikke vil sortere innvandrere på hudfarge. Men jeg vil tippe flertallet derimot er dagens ordning med alt for mye innvandring, manglende integrering, sosialinnvanding og at kriminelle har større sjangse for å få opphold i Norge enn ærlige personer. Ja, det var helst det eg meinte, det gjør jo ingen ting om vi får inn nokon flyktningar, som faktisk treng hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå