Hosjkornæsj Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Vet ikke om denne var her fra før av, men kunne ikke finne den i søk. Denne er bare HYSTERISK: (Hør på teksten!) Se filmen hos Youtube Endret 8. mars 2009 av Hosjkornæsj Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg dro ikke på smilebåndet. Muligens fordi jeg har rassmens i dag. Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Sebbe, er det ikke? Tror det Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hva er spesielt med teksten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hva er spesielt med teksten? SKJØNNER DU NOE AV DET DER SIDEN DET IKKE ER NOE SPESS ?? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Så bare fordi det er på et annet språk er det hysterisk morsomt? Må nok mer til enn å ikke forstå, for å få meg til å le Lenke til kommentar
Hosjkornæsj Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Så bare fordi det er på et annet språk er det hysterisk morsomt? Må nok mer til enn å ikke forstå, for å få meg til å le Det er ikke et annet språk, det meste er tull og det andre: Jeg vil ha skikkelig maaaat Gje meg en kebaaaaab Kebab gjøre godt, i maaaage Store varm kebaaab Gjøra godt i taaaarm Ååååå så goodt det vaaaa, Mmmmm så godt osv. Kjønner nå? Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Så bare fordi det er på et annet språk er det hysterisk morsomt? Må nok mer til enn å ikke forstå, for å få meg til å le Det er ikke et annet språk, det meste er tull og det andre: Jeg vil ha skikkelig maaaat Gje meg en kebaaaaab Kebab gjøre godt, i maaaage Store varm kebaaab Gjøra godt i taaaarm Ååååå så goodt det vaaaa, Mmmmm så godt osv. Kjønner nå? GENIALT Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Så bare fordi det er på et annet språk er det hysterisk morsomt? Må nok mer til enn å ikke forstå, for å få meg til å le Det er ikke et annet språk, det meste er tull og det andre: Jeg vil ha skikkelig maaaat Gje meg en kebaaaaab Kebab gjøre godt, i maaaage Store varm kebaaab Gjøra godt i taaaarm Ååååå så goodt det vaaaa, Mmmmm så godt osv. Kjønner nå? Okey, da får det holde å si at det ikke er min type humor Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) "Jeg vil ha skikkelig maaaat Gje meg en kebaaaaab Kebab gjøre godt, i maaaage Store varm kebaaab Gjøra godt i taaaarm Ååååå så goodt det vaaaa, Mmmmm så godt osv." Er det meningen at jeg skal le av det? Endret 30. mai 2010 av Ezoo Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Sibbe fra Sandnes er lokalhelt her i... Sandnes! Også kjent som Kristian Valen. Lenke til kommentar
Crowley_ Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) jeg synes det beste med hele denne sangen var stillheten etter at jeg hadde skrudd den av .. Endret 31. mai 2010 av Doppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå