joaaaa Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hei. Jeg har nettop kjøpt Canon FS100. Det fulgte med en hel hau av cder, som ZoomBrowserEX, ImageMixer 3 SE for SD. Jeg foretrekker og legge det inn ved å sette inn minnekortet i pcen og bare dra det over, eller å gjøre det samme med usb kabelen som fulgte med. Så legger jeg det over på pcen. Så åpner jeg Vegas Pro 8.0. Når jeg skal importere filmen inn på vegas, og jeg åpner mappen hvor jeg lagra filmen så finner den ikke den. Altså vegas greier ikke å finne filmene jeg har dratt over fra minnekortet til pcen. Men det funker å bare dra filmen over til Vegas, men da kommer det ikke noe lyd. Er det noe galt med kameraet eller? Hva må jeg gjøre? Takker for svar Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hei.Jeg har nettop kjøpt Canon FS100. Det fulgte med en hel hau av cder, som ZoomBrowserEX, ImageMixer 3 SE for SD. Jeg foretrekker og legge det inn ved å sette inn minnekortet i pcen og bare dra det over, eller å gjøre det samme med usb kabelen som fulgte med. Så legger jeg det over på pcen. Så åpner jeg Vegas Pro 8.0. Når jeg skal importere filmen inn på vegas, og jeg åpner mappen hvor jeg lagra filmen så finner den ikke den. Altså vegas greier ikke å finne filmene jeg har dratt over fra minnekortet til pcen. Men det funker å bare dra filmen over til Vegas, men da kommer det ikke noe lyd. Er det noe galt med kameraet eller? Hva må jeg gjøre? Takker for svar Synes alltid det er lurt å legge inn programvaren som følger med først jeg. Canon sin programvare er bra. Det vil nok fungere da. RandiA Lenke til kommentar
joaaaa Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Hei.Jeg har nettop kjøpt Canon FS100. Det fulgte med en hel hau av cder, som ZoomBrowserEX, ImageMixer 3 SE for SD. Jeg foretrekker og legge det inn ved å sette inn minnekortet i pcen og bare dra det over, eller å gjøre det samme med usb kabelen som fulgte med. Så legger jeg det over på pcen. Så åpner jeg Vegas Pro 8.0. Når jeg skal importere filmen inn på vegas, og jeg åpner mappen hvor jeg lagra filmen så finner den ikke den. Altså vegas greier ikke å finne filmene jeg har dratt over fra minnekortet til pcen. Men det funker å bare dra filmen over til Vegas, men da kommer det ikke noe lyd. Er det noe galt med kameraet eller? Hva må jeg gjøre? Takker for svar Synes alltid det er lurt å legge inn programvaren som følger med først jeg. Canon sin programvare er bra. Det vil nok fungere da. RandiA Jeg har gjort det. Når jeg plugger i usb ledningen så åpnes programmet: ImageMixer 3 SE for SD Så legger jeg det inn via det programmet, men da går det ikke å ta filmene ut fra programmet Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Får du lyd på filmene hvis du spiller dem av direkte ved å dobbeltklikke på dem? Det høres ut som du mangler nødvendige codecs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå