Gå til innhold

hva er det beste tastaturet?

Anbefalte innlegg

Nei takke meg til Microsoft Natural Wireless..

Det er så digg at det ikke kan beskrives. Selv er jeg ikke noe dreven på touch, men det kommer seg etter hvert.

Bruttern har ett microsoft multimedia desktop?? Det er skikkelig godt, men ikke i NÆRHETEN av naturalen. Har du kjent på knappene på dette?? Eller i det hele tatt prøvd ett med knekk, det er seriøst så mye bedre, men det koster da... 8)

Der er vi utrolig enig psilocybe :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet hvordan man kan låse den gnomifiserte F-tasten?  :grumpy:  :grumpy:  

Den ødelegger nesten hele tastaturet! :cry:

Sitter og skriver på et slikt tastatur akkurat nå, og det er helt topp, bortsett fra F-lock knappen. Hva i all verden er poenget med den?

psilocybe, har du enda ikke forstått at det er Logitech som gjelder på mus og tastatur? :)

Lenke til kommentar

logitech eier!

logitech mx300 mus, og svart Logitech Optical Wireless tastatur, tror det var det som var navnet i hvert fall. Batterikapasiteten forbløffer meg og. Tror det er nærmere 1 og et halvt år siden jeg skiftet batterier nå :)

Lenke til kommentar

Som nokon andre sa: det finst ganske enkelt ikkje betre tastatur enn KeyTronic, i alle fall ikkje i mine auge. :) No skal det då også seiast at eg aldri har prøvd tastatur med "knekk", så kanskje eg og hadde likt det endå betre...? :) Men, tastatur er og blir vel ein smakssak...

Det einaste som er litt dumt med KeyTronic-tastaturet er at det ikkje har såkalla mulitmedie-knappar... Er det mogleg å kjøpa eit lite USB-tastatur eller noko med berre sånne knappar? Eller evt. laga noko sjølv...? Nokon gode idear?

Lenke til kommentar

Keytronic: Ser for jævlig ut, tåler masse juling, sikkert greit å skrive på.

Microsoft: Hva da microsoft???

Logitech: Meget pent design, god funksjonalitet og det beste tastaturet jeg har hatt. (deluxe internet)

Lite-On: (til 90,-) Det tastaturet jeg har hatt lengst. Det fikk juling, men motsto. Til slutt måtte jeg bare kvitte meg med det.

:woot:

Knekk tastatur? Man skal få vondt av å skrive. Det tvinger oss til å flytte oss fra pcen en stund hver dag for å gå på do, og sånne ting.

God pc stol? Også døden. Stolen må være hard og ukomfortabel, slik at man ikke blir helt nerd.

Lenke til kommentar

Wave_6000_250_pix.jpg

Dette tastaturet bruker jeg..

Selvfølgelig bruker jeg ikke mousepad'en, men tastaturet er helt konge..

Bråker litt, men det er ikke noe problem..

Har litt lyst til å teste MS sitt wave tastatur også, men det finnes bare i trådløs versjon gjør det ikke?

har hvertfall bare funnet det her: microsoft.no

Lenke til kommentar

Min mening er ms tastatur, de er rett og slett bare bedre, sorry, vet det er ms, men slik er det bare :yes:

Men jeg liker logitech muser best, mx500, kongen over alle andre muser.

Det blir litt dyrt da, kjøpe ms wireless optical desktop pro + logitech mx500....

BTW: Det gjør ikke noe om tastatur er trådløst, hadde med mitt på tg, og la bare mottakeren litt under tastaturet, og jeg hadde ingen problemer. Det er jo ikke slik at det skal gjennom noen enorme mengder info, så det går fint. Dessuten har de gjort et smart trekk ved å putte led's på mmottakeren, så de ikke stjeler batteri kapasitet. De er ikke så lette å se om du gjemmer mottaker da..

Det eneste negative er den idiotiske f-locken, det burde vært omvendt i det minste, slik at det var f-tastene som var default, slik at en slipper å tenke på å trykke den ned når man starter maskina.

Lenke til kommentar

bruker et microsoft natural keyboard fra 1995 jeg, og kommer aldri til å bytte det ut, med mindre det blir herpa. tar litt tid å bli vant til, men det er en ypperlig måte å lære seg touch metoden på. funker også helt fett til spill, da man sjelden har bruk for hele tastaturet der, men bare venstre side og musen. blir ikke så sliten i armene heller, fordi de får en mere naturlig stilling, og det beste av alt...du skriver dødsfort :] 540 tegn i minuttet på wintouch.no

Lenke til kommentar

Keytronic!

Personlig liker jeg Ergoforce utgaven best, men alle er sinnsykt deilige. Ikke noe dill-dall, godt å skrive med og ikke minst knallbra kvalitet! Har prøvd diverse Logitech og Microsoft innimellom, men finner alltid tilbake det gode gamle! Tror faktisk jeg har brukt Keytronic siden 94 og helt til nå!

Men det er meg da! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...