guom Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 En venn av meg skal kjøpe tastatur, og valget ble falt mellom vanlig tastatur og tastatur med knekk. Han mener at tastatur med knekk er mye bedre for musklene, slik at man ikke blir belastet i musklene så mye. Jeg har vanlig tastatur og har aldri hatt noe problemer, og mener da at man kunne ha spart de ekstra kronene på knekk-tastatur på noe annet. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 vel, knekk er jevlig... Er ikke noe godt å skrive på. Dvs, ikke for meg, ettersom jeg er så vant til å bruke tastatur uten knekk Beste tastaturet er vel Logitech Internet Navigator Keyboard (og SE som er svart). Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 enig med deg. Knekk suger. Logitech Internet Navigator Keyboard (evt. SE) er bra. Har det selv, og digger det, med unntak av den dømrade f-lock-tingen. Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Er vel mer en smak sak, men har man først blitt vant med et slik tastatur er det okey, men ikke like lett med normale, spez når tastene er unormalt små (snakker av erfaring) Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg tror knekk er veldig bra. Jeg har aldri prøvd det før, har brukt vanlig tastatur hele livet. Men når jeg skriver på det så merker jeg at det er veldig unaturlig. Man må bøye håndleddene utover for å komme til ettersom armene peker innover hvis dere skjønner. Hadde vært behagelig å sluppet det. Derfor vurderer jeg å gå til anskaffelse av tastatur med knekk...antagelig et av logitechs sine Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Etter å ha brukt MS Natural Keyboard siden P3 ble lansert så synes jeg det å bruke vanlig "flate" tastatur er helt for j****. Kjenner meget godt belastningsforskjell. Hendenen ligger i en langt mer naturlig possisjon på et slik tastatur. Det er helt klart en smak og behag ting, men personlig ville jeg aldri betalt for noe annet enn noe med knekk. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Knekk er bra om man kan touch metoden, og om man blir vant til det! Men om man ikke kan touchmetoden er det knottebrettet ubrukelig, er også ganske tåpelig til spill! Jeg synes det er ganske hendig med hurtigtaster til blandt annet medie avspillere! Om jeg da spiller et litt langtekkelig spill kan jeg f.eks. spille litt skapelig musikk i bakgrunnen, og ha mulighet til å skifte sang uten å måtte ut av spillet. Men om jeg kunne velge hvilket som helst tastatur ville jeg valgt dette bare fordi det ser ufattelig stilig ut, og har backlight på knappene! Koster skjorta men skal du være kar så koster det ofte det! -Chief- Lenke til kommentar
It's me Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 enig med deg. Knekk suger. Logitech Internet Navigator Keyboard (evt. SE) er bra. Har det selv, og digger det, med unntak av den dømrade f-lock-tingen. er det beste som er Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg bruker Logitech Internet Navigator Keyboard. Det er veldig godt å skrive på dette pga Zero degree tilt og at tastene er så lave. SE versjonen ser mye bedre ut enn mitt da. Logitech drivere er forresten crappy!(Eneste negative jeg kan komme på) Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg bruker Logitech Internet Navigator Keyboard. Det er veldig godt å skrive på dette pga Zero degree tilt og at tastene er så lave. SE versjonen ser mye bedre ut enn mitt da. Logitech drivere er forresten crappy!(Eneste negative jeg kan komme på) De driverne gjør at Pcen til kompissen min bruker evig lang tid på å restarte Men en slik knekk virker veldig behagelig, har aldri prøvd det selv Har denna selv: Logitech OEM DeluxeAccess Keyboard Syns den er utrolig bra for prisen Lenke til kommentar
A|exander Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hvor kan jeg kjøpe det tastaturet det er bilde av ovenfor? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 [_img]http://www.thinkgeek.com/images/products/additional/large/eluminix-alt6.jpg[/_img] Follow the white rabbit. Mitsumi standard keyboard forever. 100,- i 1998 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg bruker Logitech Internet Navigator Keyboard. Det er veldig godt å skrive på dette pga Zero degree tilt og at tastene er så lave. SE versjonen ser mye bedre ut enn mitt da. Logitech drivere er forresten crappy!(Eneste negative jeg kan komme på) helt enig, jeg vil oxo ha SE versjonen får vel se å tenke på å investere de lusne 350kr det koster eller no, men det er kiipt å ha et så bra keyboard liggende til overs da etterpå... Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Det eneste jeg har hatt er Key Tronic. Det er et topp tastatur syntes jeg. Behagelig å skrive på. Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 hadde vanlig før men så skiftet jeg til logitech comfort og knekk er Uber Deilig, så sinnsykt behaglig og skrive på Lenke til kommentar
maedox Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Noen som vet om noen norske butikker som ligner på www.thinkgeek.com ?? De hadde utroli mye kult Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Var det ikke geekstuff som hadde sånn vanntett tastatur på tg, det er neste.... Lenge leve NoName tastur! Lenke til kommentar
gaffa Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 www.geekstuff.no har endel, men ikke like bra utvalg Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 enig med deg. Knekk suger. Logitech Internet Navigator Keyboard (evt. SE) er bra. Har det selv, og digger det, med unntak av den dømrade f-lock-tingen. Er det noen som vet hvordan man kan låse den gnomifiserte F-tasten? Den ødelegger nesten hele tastaturet! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 knekk all the way.. bruk et natural keyboard i mer enn fem minutter, og du innser fort hvor digg det egentlig er. og, selvfølgelig, ms-keyboardene er bedre enn logitech-keyboardene.. goes without saying, really. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå