OdinTheGod Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Etter å ha lest store deler av "Den store HTC Touch HD samletråden" er jeg fremdeles i noe villrede.. 1. Av en eller annen grunn har jeg vansker med å bla i "Den store HTC Touch HD samletråden". Kommer hele tiden til den første siden. Får ikke til å søke i tråden heller. Er nok litt grønn her. Så. Jeg har noen problemer med min HTC Touch HD. Alt etter om jeg får den hjelpen jeg er ute etter... Vil jeg bestemme meg i løpet av helgen om jeg skal beholde mobilen.. Eller legge den ut for salg og gå for iPhone som jeg kjenner igjennom iPod tuch. Så.. De som ikke har noe hjelp å komme med.. Kan la være og poste. Om de tingene jeg lurer på ikke finnes.. Eller ikke er mulig på HTC Touch HD. Si gjerne i fra. 1. Finnes det ett eget program for gMail som ikke er avhengig av web browser (Slik den du finner for iPhone). Vil ikke bruke outlook. 2. Finnes det ett eget program for Facebook som ikke er avhengig av web browser (Slik den du finner for iPhone). 3. Hvordan installerer jeg programmer på HTC Touch HD. Jeg har lastet ned noen apps som bla viser batteri i prosent og farge. Samt ett man kan legge til byer i "weather tab". Det er ".CAB" filer.. Hva gjør jeg med dem? SOLVED! 4. Hvordan forhindrer jeg mobilen i å koble seg opp på nett via GPRS. DVS. Jeg vil KUN koble meg opp på nett ved bruk av WiFi. GPRS er KUN for MMS og SMS. Av en eller annen grunn får jeg ikke bruke MSN via annet enn GPRS. Jeg har lese og skriveproblemer.. Noe som gjør at jeg trenger å få inn ting med teskje. Så ikke gjør narr av meg.. Bare svar om dere kan. Tusen takk :-) Endret 8. mars 2009 av OdinTheGod Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Etter å ha lest store deler av "Den store HTC Touch HD samletråden" er jeg fremdeles i noe villrede.. 1. Av en eller annen grunn har jeg vansker med å bla i "Den store HTC Touch HD samletråden". Kommer hele tiden til den første siden. Får ikke til å søke i tråden heller. Er nok litt grønn her. Så. Jeg har noen problemer med min HTC Touch HD. Alt etter om jeg får den hjelpen jeg er ute etter... Vil jeg bestemme meg i løpet av helgen om jeg skal beholde mobilen.. Eller legge den ut for salg og gå for iPhone som jeg kjenner igjennom iPod tuch. Så.. De som ikke har noe hjelp å komme med.. Kan la være og poste. Om de tingene jeg lurer på ikke finnes.. Eller ikke er mulig på HTC Touch HD. Si gjerne i fra. 1. Finnes det ett eget program for gMail som ikke er avhengig av web browser (Slik den du finner for iPhone). Vil ikke bruke outlook. 2. Finnes det ett eget program for Facebook som ikke er avhengig av web browser (Slik den du finner for iPhone). 3. Hvordan installerer jeg programmer på HTC Touch HD. Jeg har lastet ned noen apps som bla viser batteri i prosent og farge. Samt ett man kan legge til byer i "weather tab". Det er ".CAB" filer.. Hva gjør jeg med dem? 4. Hvordan forhindrer jeg mobilen i å koble seg opp på nett via GPRS. DVS. Jeg vil KUN koble meg opp på nett ved bruk av WiFi. GPRS er KUN for MMS og SMS. Av en eller annen grunn får jeg ikke bruke MSN via annet enn GPRS. Jeg har lese og skriveproblemer.. Noe som gjør at jeg trenger å få inn ting med teskje. Så ikke gjør narr av meg.. Bare svar om dere kan. Tusen takk :-) jeg er usikker på spørsmål 1, 2 og 4. for å instalere cab filer så laster du de bare ned på pcen din og kopierer de over til mobilen ( samma hvor, bare du finner de igjen). når du har cab filene på mobilen så, åpner du filutforsker på mobilen og leiter deg frem til cab filene og trykker på de. da vill du kunne instalere Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 jeg er usikker på spørsmål 1, 2 og 4. for å instalere cab filer så laster du de bare ned på pcen din og kopierer de over til mobilen ( samma hvor, bare du finner de igjen). når du har cab filene på mobilen så, åpner du filutforsker på mobilen og leiter deg frem til cab filene og trykker på de. da vill du kunne instalere Flott.. Takk :-) Lenke til kommentar
rogerengh Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 4. Hvordan forhindrer jeg mobilen i å koble seg opp på nett via GPRS. DVS. Jeg vil KUN koble meg opp på nett ved bruk av WiFi. GPRS er KUN for MMS og SMS. Av en eller annen grunn får jeg ikke bruke MSN via annet enn GPRS. Tusen takk :-) Hei. For å forhindre datatrafikk over GPRS/3G kan du laste ned NoData.. Der kan du deaktivere trafikken over tele nettet. http://www.modaco.com/content/pocket-pc-so...utility-nodata/ Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 1. Finnes det ett eget program for gMail som ikke er avhengig av web browser (Slik den du finner for iPhone). Vil ikke bruke outlook. 2. Finnes det ett eget program for Facebook som ikke er avhengig av web browser (Slik den du finner for iPhone). 3. Hvordan installerer jeg programmer på HTC Touch HD. Jeg har lastet ned noen apps som bla viser batteri i prosent og farge. Samt ett man kan legge til byer i "weather tab". Det er ".CAB" filer.. Hva gjør jeg med dem? SOLVED! 4. Hvordan forhindrer jeg mobilen i å koble seg opp på nett via GPRS. DVS. Jeg vil KUN koble meg opp på nett ved bruk av WiFi. GPRS er KUN for MMS og SMS. Av en eller annen grunn får jeg ikke bruke MSN via annet enn GPRS. 1. Hvorfor i all verden du ikke vil bruke Outlook fatter jeg ikke, men uansett: http://www.google.com/mobile/mail/index.html 2. SkyBook og Friend Mobilizer er to programmer. 3. Enten via Activesync/Mobile device center eller rett fra telefonen. Du installerer på samme måte som du installerer programmer på en pc. 4. Sender du SMS via GPRS? For å forhindre oppkobling via mobilnettet kan du bruke Modaco NoData, eller sørge for å være tilkoblet wlan når du kobler deg opp. Noe sier meg at du hverken har gjort noe særlig insats i å få svar på dine spørsmål, eller har spesielt stor bruk for en smarttelefon. Lenke til kommentar
Haxxo Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 4. Hvordan forhindrer jeg mobilen i å koble seg opp på nett via GPRS. DVS. Jeg vil KUN koble meg opp på nett ved bruk av WiFi. GPRS er KUN for MMS og SMS. Av en eller annen grunn får jeg ikke bruke MSN via annet enn GPRS. Jeg oplevde faktisk dette selv og ringte htc support for og finne ut hvordan jeg kunne nekte telefonen og bruke 3G/EDGE/osv. og bare bruke WLAN. fikke denne forklaringen(og det funker). Start> Instillinger> Tilkoblinger> Tilkoblinger> Avansert> Velg Nettverk> Programmer som automatisk kobles til internett, skal...(den overste av de 2)> Så setter du den til "Mitt arbeids nettverk" isteden for Telenor/netcom/ hva du nå måtte ha. HTC suporten er foresten den beste suporten jeg noen gang har brukt!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå