humancoreiii Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 OK så jeg har et lite problem, pga plass og noen andre småting trenger jeg en laptop, MEN jeg spiller så trenger seff en stasjonær, jeg har kommet på en TEORETISK Løsning, og lurer på om noen har forslag/løsninger? Det jeg basicly vil ha er en "laptop" som er koblet til en stasjonær under sofaen. Teorien min er å ha skjerm, tastatur, usb kontakter, høyttalere evt mus innebygget i EN boks, koblet med de kablene jeg trenger til den statsjonære. er det noen enkel måte å fikse dette på? Kan jeg evt bruke en laptop sin skjerm/tastatur? eller må jeg rett og slett bygge en helt ny casing med ny skjerm etc? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Skal det være en Laptop som er koblet til en stasjonær? Det går ikke an å koble en skjerm fra laptop til en stasjonær, laptop skjermen sender andre signaler enn en vanlig ekstern skjerm. Tastaturet tror jeg heller ikke er mulig, i tilfellet må det bli veldig mye omkobling. Natrich Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Skal det være en Laptop som er koblet til en stasjonær? Det går ikke an å koble en skjerm fra laptop til en stasjonær, laptop skjermen sender andre signaler enn en vanlig ekstern skjerm. Tastaturet tror jeg heller ikke er mulig, i tilfellet må det bli veldig mye omkobling. Natrich shait, så da er vel underline at jeg trenger å bygge en egen casing :/ hvordan gjør man det? hehehehe google here I come Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Er ikke så veldig vansklig å lage eget kabinett/casing, ta en titt her og se om du får noe inspirasjon Natrich Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Er ikke så veldig vansklig å lage eget kabinett/casing, ta en titt her og se om du får noe inspirasjon Natrich takker takker, har sett litt gjennom og tror faktisk dette er en løsning jeg skal prøve edit: hmmm, det hadde vært så mye enklere viss jeg bare kunne brukt utstyret fra en laptop :/ hadde sett bedre ut også.. KANKSJE jeg skal se litt nærmere på hva jeg evt må omkoble Endret 8. mars 2009 av Go1den3ye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå