peder--- Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jeg tenker på å reise til USA mellom lørdag 4. april til fredag 10./lørdag 11. april. Jeg lurte på om det er noen andre flyselskaper enn Continental Airlines, SAS og Icelandair dere kan anbefale? Målet er Orlando, Florida, og lurte på om noen av dere har vært der som kan anbefale noe å gjøre? Tenkte jo å se Orlando Magic (basketball) spille kanskje. Endret 9. mars 2009 av peder--- Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Når jeg dro til USA så reiste jeg med SAS, ifra Køben og til Seattle, og videre ned til San Fransisco. Og når jeg dro hjem ifra New York så var det også SAS. Du kan jo høre med dem. Endret 8. mars 2009 av Berserk II Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Jeg anbefaler Continental. Selv flyr jeg Oslo-Newark-Jacksonville og vice versa minst en gang i året og det fungerer knirkefritt. Skal faktisk fly til Jacksonville 15. april i år. Endret 8. mars 2009 av Scampi Lenke til kommentar
peder--- Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Det er altså ikke å komme utenfor ca. 11k i flyreiseutgifter i Påsken altså? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Nå sjekka jeg Finn, og det ser ut til at Continental er billigst med billetter til rundt 11.000, ja. Du er nok litt sent ute, desverre. Jeg bestilte billetter til min tur i mai for tre uker siden, og da slapp jeg unna med 5.300. Det er viktig å ikke vente for lenge med å bestille. Lenke til kommentar
peder--- Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Nå sjekka jeg Finn, og det ser ut til at Continental er billigst med billetter til rundt 11.000, ja. Du er nok litt sent ute, desverre. Jeg bestilte billetter til min tur i mai for tre uker siden, og da slapp jeg unna med 5.300. Det er viktig å ikke vente for lenge med å bestille. Ok, da får jeg utsette turen Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå