Gå til innhold

[Løst] Fly til Orlando, Fl?

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på å reise til USA mellom lørdag 4. april til fredag 10./lørdag 11. april. Jeg lurte på om det er noen andre flyselskaper enn Continental Airlines, SAS og Icelandair dere kan anbefale?

Målet er Orlando, Florida, og lurte på om noen av dere har vært der som kan anbefale noe å gjøre? Tenkte jo å se Orlando Magic (basketball) spille kanskje.

Endret av peder---
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler Continental.

Selv flyr jeg Oslo-Newark-Jacksonville og vice versa minst en gang i året og det fungerer knirkefritt.

Skal faktisk fly til Jacksonville 15. april i år.

Endret av Scampi
Lenke til kommentar

Nå sjekka jeg Finn, og det ser ut til at Continental er billigst med billetter til rundt 11.000, ja.

Du er nok litt sent ute, desverre. Jeg bestilte billetter til min tur i mai for tre uker siden, og da slapp jeg unna med 5.300. Det er viktig å ikke vente for lenge med å bestille.

Lenke til kommentar
Nå sjekka jeg Finn, og det ser ut til at Continental er billigst med billetter til rundt 11.000, ja.

Du er nok litt sent ute, desverre. Jeg bestilte billetter til min tur i mai for tre uker siden, og da slapp jeg unna med 5.300. Det er viktig å ikke vente for lenge med å bestille.

Ok, da får jeg utsette turen :) Takk for hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...