Rusher Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Det lurer jeg også, skal bygge en Torrent\Filserver som kan streame via tversity til PS3. Vil en Atom klare med dette? Lenke til kommentar
Agrop Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) ja atom kan streame 1080p filmer uten problem. Fil server trenger ikke mye kraft. eneste så dumt med atom chipset er bare 100mbit lan. Torrent er jeg ikke så javla sikker på. Kommer vel an på hvor mange så leacher osv. Endret 26. april 2009 av Agrop Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Hva med Transcoding da? Enkelte filformater som PS3 ikke støtter blir da "dekodet" av Pcen før den streames til PS3. Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) ja atom kan streame 1080p filmer uten problem. Fil server trenger ikke mye kraft. eneste så dumt med atom chipset er bare 100mbit lan. Torrent er jeg ikke så javla sikker på. Kommer vel an på hvor mange så leacher osv. Stemmer ikke, du får HK med Intel atom som har GLan(se prisguiden). Endret 26. april 2009 av Dy§no Lenke til kommentar
Varj Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 atom kan fint streame native data rett til selve avspillerenheten, men den kan absolutt ikke transcode hd-materiale. Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Da vil dessverre Atom utgå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå