Masticore- Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg satt meg ned her om dagen og begynte å komme meg gjennom try2hack.nl. Mens jeg gjorde det, skrev jeg en walkthrough som jeg ville dele med verden. Jeg anbefaler dere å prøve levelene selv uten hjelp først. Det er veldig interessant og gøy. Har kommet til level 10, det er totalt 11 leveler (snart 12), men jeg kommer til å oppdatere posten kontinuelig etterhvert som jeg kommer lenger http://masticore.neonnero.com/Masticore/?page=main&id=8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg satt meg ned her om dagen og begynte å komme meg gjennom try2hack.nl. Mens jeg gjorde det, skrev jeg en walkthrough som jeg ville dele med verden. Jeg anbefaler dere å prøve levelene selv uten hjelp først. Det er veldig interessant og gøy. Har kommet til level 10, det er totalt 11 leveler (snart 12), men jeg kommer til å oppdatere posten kontinuelig etterhvert som jeg kommer lenger http://masticore.neonnero.com/Masticore/?page=main&id=8 Takk, skal prøve den her. Din ble for vanskelig (om det er du som er Masticore) :| Lenke til kommentar
Masticore- Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Synes min er lettere jeg da Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Satt meg fast på level 1. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Synes min er lettere jeg da Haha, ja. :!: Kom ikke lengre enn til level 2 her heller nei. Hva er det med meg og mine 'hacke' skills da ? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Genial walkthrough, selv om jeg greide de fleste uten hjelp. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Level 6 urlen funka ikke. Stuck at level 5:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå