Zeph Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Har to knull svarte nigerianske venninner (ikke prostituerte nei), de sier selv at hvite menn har størst kuk, og at Afrikanske og Karibiske menn pleier å ligge under både på omkrets og lengde. Antar det skal stå "kull". Til trådstarter: Ikkje tenk på det og kjør på, du har ingenting å tape. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det finnes mange måter å tilfredsstille ei jente på med "liten" penis også. Jeg kan ikke akkurat oppskriften, men peniser i alle størrelser har sine måter å overraske noen positivt på. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Du har ingenting å bekymre deg for. EN venn av meg har lenge hatt konplekser over sin 10cm store kuk, men fant ut at tungen kunne fungere som et genialt supplement og at størrelsen faktisk ikke hadde noe å si Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ta det med ro. Den er kanskje mindre enn vanlig, men husk at det er rundt klitoris jentene får mest orgasme, og ikke inne i kjeden. Iallefall slik jeg har forstått det. Ikke tenk på str lenger. Bare innstill deg på at alt er ok. Får du deg kjæreste, og dere er sammen lenge nok til at det er snakk om å være seksuelt aktive, så snakker du med henne, og om hun er noe å samle på, så skjønner hun det. Hvis hun ikke er jomfru, så kan jo hun hjelpe deg å vise deg hva hun liker, og hvordan dere skal ha best sex, slik at begge får nytelse. Men husk at det er lettere for en gutt å få orgasme, uavhengig av str, men mindre man ikke sliter med det mentale, så man må kanskje hjelpe litt til med tunge og fingrene, men da blir det en jevn fordeling i forholdet. Jeg var selv bekymret for dette, lenge. Min er ikke av største sorten, men med litt hjelp av andre organer, så fikk jeg en god tilbakemelding på det jeg gjorde med henne. Men har du shower eller grower? Shower: stor slapp, vokser lite når den blir stiv, ser ikke så stor ut i forhold slapp. Grower: liten slapp, vokser mye, ser større ut i forhold til slapp. Har du grower, som ca 80% av befolkningen (tror jeg det var?), så er jo dette noe som bidrar til at den virker større, og kanskje ikke skremmer vekk ei jente så fort. Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ta det med ro. Den er kanskje mindre enn vanlig, men husk at det er rundt klitoris jentene får mest orgasme, og ikke inne i kjeden. Iallefall slik jeg har forstått det. På et nedre punkt av klitoris er det rundt 20% større sjanse for at du får orgasme enn inni kjeden, faktisk. Det er vanskeligere å få orgasme inni kjeden enn rundt/på klitoris. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Synes ikke vi i 13-14cm-klassen har noe som helst å klage over. Folk med femcentimeters, blyanttykke kuker har derimot all grunn til å være fortvilet. Har du hatt sex? Positiv respons? Nei, har ikke det. Men jeg kan umulig forestille meg at det blir et problem, med mindre vedkommende er vid som en låvedør og lang som en tunnel... Ta et kjapt søk på klara klok, så skal du nok se at 13cm er helt normalt og tilstrekkelig. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Begynn med pumping, hadde selv komplekser av størrelsen, men etter en 1.5 års periode med pumping og 4 cm mer kjøtt på kølla, var selvtilliten på topp. Du behøver ikke å leve med en slik liten størrelse. Endret 8. mars 2009 av dicktator Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Liten penisstørrelse har ikke så mye å si; lær deg heller å stimulere klitoris. Men hvis du helst vil gjøre det 0ld Skewl, er det alltid gode sider med også under gjennomsnittet penisstørrelser. Eller gjør som dicktator og begynn å pumpe. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Du har ingenting å skamme deg over. Klager hun over lengden din, så er hun ikke noe å samle på. Mulig det, men lite keen på å ta sjansen på å bli avvist pga utstyret. Da blir jo selvtilliten lavere enn den allerede er... Det er ene og alene DITT valg om du vil la deg definere av denne bagatellen eller ikke. Dette problemet er omtrent akkurat så stort som du gjør det til. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Begynn med pumping, hadde selv komplekser av størrelsen, men etter en 1.5 års periode med pumping og 4 cm mer kjøtt på kølla, var selvtilliten på topp. Du behøver ikke å leve med en slik liten størrelse. Men han ble bare lengere og ikke tykkere? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det er ene og alene DITT valg om du vil la deg definere av denne bagatellen eller ikke. Dette problemet er omtrent akkurat så stort som du gjør det til. Selvsagt kan man godta å få slengt etter seg liten-pikk stigmaet og bare å ignorere det, men hvem vil det når du kan gjøre noe med det? Hvem vil være avhengig av å måtte gi oralsex for å tilfredstille dama? Ha mindreverdighetskomplekser liggende i bakhodet konstant? Dette 'problemet' er vel programert inn fra naturen hvor menn alltid har sammenlignet seg med hverandre. Jeg er lei av å lese svar aka 'det er ikke størrelsen det går på' - Jo, det gjør det. Hva med å lese mindre på klara-klok å faktisk prøve selv? Men han ble bare lengere og ikke tykkere? Det første som skjedde var at pikken utvidet seg i tykkelsen. Pumping er ikke strekking, det handler om å presse mere blod i svampelegemet slik at det etter hvert utvider seg - i ALLE retninger. Det betyr dog ikke at du vil oppleve proposjonal vekst i tykkelse og lengde. Det er vanlig å få 2-4 ganger mer vekst i lengde enn tykkelse. Lenke til kommentar
oma123 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Man trenger vell bare 5-6 cm lang, for og nå til jentas g-punk. Kliten når du ved fingrene :-P Men skjønner du sliter med dette. Men som sagt, g-punktet ligger 5-6 cm inni jenta, å det er dette området du ska tilfredsstille. Ikke tenk på å bruke penisforlenger. Iflg en studie jeg leste en stund tilbake, hjelper det ikke. Har ikke link ;-( Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Herregud, slapp av. Kjæresten min har rundt 13 cm lang penis, og jeg er da mer enn fornøyd (og blir absolutt tilfredstilt) med den. Så lenge du har en viss lengde og tykkelse skal du nok se at jenta er mer interessert i å faktisk ha sex med deg enn i å klage på størrelsen. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Er det ikke slik at 15 cm er gjennomsnittet, mens 13 cm er typetallet? http://www.mraverage.com/results.htm Endret 15. mai 2009 av haarod Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ja du kan definitivt tilfredstille en jente. 13 cm er en relativt normal lengde, men i den nedre delen av skalaen. 13 cm er vel omtrent like vanlig som 19 cm. 19 er ganske stort, men ganske vanlig, 13 er litt lite, men ganske vanlig. Jeg vil si det slik at en god del jenter er fornøyd med den lengden i forhold til et samleie, men jeg skali ikke lyve, det er også en god del som ikke er fornøyd med den lengden og mange av de som er fornøyd med den lengden ville fått mere ut av en som var større. Det er to måter å angripe det på. For det første så kan du sørge for å bli en ekstremt god elsker på alle andre måter. For det andre kan du forlenge den ganske kraftig. Hvis du søker på Ken Purvis og penisforlenger vil du finne at urologen ken purvis (meget respektert og norskengelsk) annbefaller en ny type forelnger. Det tar en god del tid, men du kan øke lngde og tykkelse med ca. 25%. Dette gjøres ved å strekke på en måte som skaper flere blodkarr i penis. Du kan på toppen av dette forlenge ca tilsvarende med andre typer øvelser som du kan lese om på nettet og som bare benytter dine egne hender. Disse virker ved å utvide blodkarrene slik at penis blir forlenget på en annen måte. Første metode vil øke den til ca. 16,5 den andre øke dette 20 eller litt mere. Det vil ta deg 2-3 år. For å bli en god elsker annbefaller jeg at du leser she comes first, david shade, breathing exctasy, annie sprinkle, sjekker ut sexuality.org, søker på taoist trhusting techniques og Joseph Kramer og massage, white tiger tantra og på the sex god method. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hermes_* Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ja, enda et spm som omhandler det evinnelige maset om penislengde. Dette er blitt et enormt psykisk problem for meg og jeg trenger å få bekreftet/avkreftet hvorvidt jeg er sjanseløs til å tilfredsstille en jente! Jeg er 19 år og jomfru. Greit nok, mange som sikkert er det. Men mitt forhold til jenter preges 100% av hvordan mitt forhold til staken er, jeg vil ikke ha det sånn. Jeg har vært litt kreativ for å få svar på dette og målt penisen min iforhold til en dorull (i erigert tilstand selfølgelig) Penislengde(medregnet "baller"), det vil si målt fra mage og til tuppen av penis: 13cm Penislengde, altså det som kan komme "inn" i jenta: 10cm(!) Omkrets: 3,5cm En liten dorull er 10cm lang, det vil si like lang som penisen min (den delen som kan penetrere jenta). Penisen min klarte ikke å fylle dorullen i kantene og den fikk god plass der inne. Har jeg mulighet til å tilfredsstille en jente? Takk på forhånd. Forventer seriøse svar. Tråden kan virke barnslig, men dette er faktisk et faktum. Har du omkrets på 3.5 cm så ville jegvært bekymret. men du mener kanskje diameter? Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_* Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Vær ærlig og si du er jomfru til alle du møter, ha av lyset første gangen. Er ikke verre enn det, du kan jo ta psykolog om det er for ille. Men bør være virkelig ille før det. Og ikke prøv med noe extender, den vil bare bli mye tynnere av det. Er ikke det som skal skje før "akten" jeg er redd for. Er heller hva som skjer etterpå og underveis. Hva sier jenta når hun ser den lille staken jeg har? Jeg orker ikke tanken... Er det normalt/unormalt, farlig/ikke farlig eller bra/ikke bra med 13,5cm for en 14åring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå