Gjest Penis_extender Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ja, enda et spm som omhandler det evinnelige maset om penislengde. Dette er blitt et enormt psykisk problem for meg og jeg trenger å få bekreftet/avkreftet hvorvidt jeg er sjanseløs til å tilfredsstille en jente! Jeg er 19 år og jomfru. Greit nok, mange som sikkert er det. Men mitt forhold til jenter preges 100% av hvordan mitt forhold til staken er, jeg vil ikke ha det sånn. Jeg har vært litt kreativ for å få svar på dette og målt penisen min iforhold til en dorull (i erigert tilstand selfølgelig) Penislengde(medregnet "baller"), det vil si målt fra mage og til tuppen av penis: 13cm Penislengde, altså det som kan komme "inn" i jenta: 10cm(!) Omkrets: 3,5cm En liten dorull er 10cm lang, det vil si like lang som penisen min (den delen som kan penetrere jenta). Penisen min klarte ikke å fylle dorullen i kantene og den fikk god plass der inne. Har jeg mulighet til å tilfredsstille en jente? Takk på forhånd. Forventer seriøse svar. Tråden kan virke barnslig, men dette er faktisk et faktum. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Skaff deg kjæreste og øv deg mye på hun. Du har en under gjennomsnittlig penis ja. Men størrelse har ikke så mye å si, selvom mange jenter sier det, men det ligger mest i det mentale. De tror det blir bedre av en stor penis og da blir det bedre siden så mye av orgasmen dems avhenger av det mentale. Du er absolutt ikke sjangseløs til å tilfredstille en jente, finnes asiatiske menn med vestlige kjærester, da har man samme ting å ta stilling til. Lenke til kommentar
Gjest Penis_extender Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Skaff deg kjæreste og øv deg mye på hun. Du har en under gjennomsnittlig penis ja. Men størrelse har ikke så mye å si, selvom mange jenter sier det, men det ligger mest i det mentale. De tror det blir bedre av en stor penis og da blir det bedre siden så mye av orgasmen dems avhenger av det mentale. Du er absolutt ikke sjangseløs til å tilfredstille en jente, finnes asiatiske menn med vestlige kjærester, da har man samme ting å ta stilling til. Problemet er bare koblingen mellom "du har mye mindre lengde enn en gj.snittlig penis" og "finn deg en kjæreste og øv" som ikke høres spesielt fristende ut. Jeg er veldig redd for å "skuffe" jenta og blitt gjort til latter. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Vær ærlig og si du er jomfru til alle du møter, ha av lyset første gangen. Er ikke verre enn det, du kan jo ta psykolog om det er for ille. Men bør være virkelig ille før det. Og ikke prøv med noe extender, den vil bare bli mye tynnere av det. Lenke til kommentar
Gjest Penis_extender Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Vær ærlig og si du er jomfru til alle du møter, ha av lyset første gangen. Er ikke verre enn det, du kan jo ta psykolog om det er for ille. Men bør være virkelig ille før det. Og ikke prøv med noe extender, den vil bare bli mye tynnere av det. Er ikke det som skal skje før "akten" jeg er redd for. Er heller hva som skjer etterpå og underveis. Hva sier jenta når hun ser den lille staken jeg har? Jeg orker ikke tanken... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ville gjerne kommet med et lagt og utfyllende svar i denne sammenheng, men i fare for å ikke virke seriøs klarer jeg ikke. Kommer derfor heller noen noen kilder og sitater. Gjennomsnittslengden på en penis er rundt 14,7 cm i erigert tilstand, men kan variere en del. Størrelsen på penis i slapp tilstand vil normalt variere, både i lengde og omkrets, og sier lite om hvor stor penis kan bli når den er erigert. Penisen blir mindre og pungen blir strammere i kaldere omgivelser. I varme blir penisen avslappet og pungen slappere. Sannheten er at en kvinnes skjede stort sett er 9 cm dyp; og det betyr at en penis som du har absolutt er lang nok til å komme helt inn i skjeden under samleie. Men det er også for mange kvinner (og for mannen) viktig at penis har litt fylde, slik at den fyller opp på bredden. Men skjeden er vanligvis "sammenklappet" når man ikke har samleie, og en penis som kommer inn vil alltid kunne kjennes. Men det kan varier noe i hvilken stilling kvinnen/jenta kjenner penis best. Men det er noe man kan "teste ut"sammen. Du bør ikke engste deg. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Sett på så jævlig høy musikk som overhodet mulig og bare peis på. Sjokk terapi vil garantert funke Har du hatt noe seksuell kontakt med en jente? Lenke til kommentar
Gjest Penis_extender Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Sett på så jævlig høy musikk som overhodet mulig og bare peis på. Sjokk terapi vil garantert funke Har du hatt noe seksuell kontakt med en jente? Aldri hatt sex, nei. Ene og alene på grunn av dette. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Angst for å ikke prestere kan i verste fall medføre at du ikke oppnår ereksjon. Leste du forresten svaret fra Lommelegen? Lenke til kommentar
Gjest Penis_extender Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Angst for å ikke prestere kan i verste fall medføre at du ikke oppnår ereksjon. Leste du forresten svaret fra Lommelegen? Ja, leste det. Men har lest så mange sånne svar før så overser dem da de umulig kan gjenspeile virkeligheten. Hører jo jenter daglig som snakker om hvor digg kuken til kjæresten er Dessuten står det at man skal måle penis ved å måle fra penisroten (inntil magen) og helt ut på tuppen. Men dette blir jo feil da en del av penisen ikke kan penetrere jenta på grunn av ballene? Med den metoden har jeg 13cm penis så det må være noe som ikke stemmer... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Det er en reelle uttalelser fra en sexolog, som vet hva han snakker om. Sier ikke med dette at dine erfaringer ikke stemmer, men jenter liker å skryte av dette, omtrent som gutter gjør det samme, altså skryter av lengden. Fasiten viser noe annet. En undersøkelse i Tyskland viste at 90% av menn som kjøpte kondomer merket "exstra large", slettes ikke fylte denne. Dette er myter. Skjønner at du er skeptisk, men det gjelder å legge frykten på hylla, enn så vanskelig det kan være. Endret 7. mars 2009 av roberteh Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Henviser til svaret mitt hvor eg skrev at mye har med det mentale å gjøre, jenter tror automatisk at stor = lykke. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Du har ingenting å skamme deg over. Klager hun over lengden din, så er hun ikke noe å samle på. Lenke til kommentar
Gjest Penis_extender Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Du har ingenting å skamme deg over. Klager hun over lengden din, så er hun ikke noe å samle på. Mulig det, men lite keen på å ta sjansen på å bli avvist pga utstyret. Da blir jo selvtilliten lavere enn den allerede er... Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Synes ikke vi i 13-14cm-klassen har noe som helst å klage over. Folk med femcentimeters, blyanttykke kuker har derimot all grunn til å være fortvilet. Lenke til kommentar
Gjest Penis_extender Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Synes ikke vi i 13-14cm-klassen har noe som helst å klage over. Folk med femcentimeters, blyanttykke kuker har derimot all grunn til å være fortvilet. Har du hatt sex? Positiv respons? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Omkrets på 3,5cm, stemmer det eller var det ein skrivefeil? 12-13cm lengde er ikkje unormalt, men 3,5cm omkrets er jo ikkje meir enn ein finger. Når det er sagt så klarer jo damene å fingre seg til nytelse. Lenke til kommentar
Gjest Penis_extender Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Omkrets på 3,5cm, stemmer det eller var det ein skrivefeil? 12-13cm lengde er ikkje unormalt, men 3,5cm omkrets er jo ikkje meir enn ein finger. Når det er sagt så klarer jo damene å fingre seg til nytelse. Ahh, har skrevet feil. Mente diameter. Lenke til kommentar
Gjest Penis_extender Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Et annet problem er at det er så mange utlendinger (myten ser ut til å stemme) i klassen min. De har jo ganske stor penis, så det er også en dum faktor. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Har to kull svarte nigerianske venninner (ikke prostituerte nei), de sier selv at hvite menn har størst kuk, og at Afrikanske og Karibiske menn pleier å ligge under både på omkrets og lengde. Seriøst mann, om det plager det så forferdelig, hvorfor laget du denne tråden? du avfeier alt vi sier og har allerede stilt deg inn på å ikke høre etter. Gå til psykolog om du har så store selvtillitsproblemer ang det. Edit, skrivefeil :!: Endret 7. mars 2009 av Sir Tojo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå