BullStrike Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Hei. Er det noen av dere som vet om noen gode mini laptoper? Pc'n skal helst ha 1gb ram ++ og 100gb minne ++. Pris klasse = Maks 5000kr. Endret 8. mars 2009 av BullStrike Lenke til kommentar
xX Martin Xx Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) lenovo ideapad Endret 8. mars 2009 av xX Martin Xx Lenke til kommentar
iskya Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Anbefaler asus eee 1000h (den har jeg ) Den har 10" skjerm, 1gb ram, 160gb harddisk, større størrelse på tastaturet enn de fleste andre netbooker, noe som gjør at å skrive touch ikke er noe problem (skrev 5 sider på det igår). Og, den har 5timers batteritid med wifi aktivert Bytta ut min vanlige dell inspiron med denne for to uker siden, bruker bare denne nå. Kjører både office 2007, photoshop og opera webbrowser med 15 tabs åpne uten noe problem Dessuten har den bluetooth om man f.eks. vil bruke en trådløs mus (veldig praktisk) Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 anbefaller ACER 1 noe ala det sammme som asus eee, men 9" skjerm Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Anbefaler asus eee 1000h (den har jeg )Den har 10" skjerm, 1gb ram, 160gb harddisk, større størrelse på tastaturet enn de fleste andre netbooker, noe som gjør at å skrive touch ikke er noe problem (skrev 5 sider på det igår). Og, den har 5timers batteritid med wifi aktivert Bytta ut min vanlige dell inspiron med denne for to uker siden, bruker bare denne nå. Kjører både office 2007, photoshop og opera webbrowser med 15 tabs åpne uten noe problem Dessuten har den bluetooth om man f.eks. vil bruke en trådløs mus (veldig praktisk) Den høres jo veldig bra ut.. Men hva er prisen på en sånn? 4k? Å går de ann å spille på? Å hvilken type pc er best for meg av vanelig laptop og mini laptop? Jeg kommer til å bruke pc'n til en god del nett sørfing, youtube, musikk, filmer og kanskje spille litt i blant. Endret 8. mars 2009 av BullStrike Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Er ikke denne ganske bra? HP 2133 bærbar mini-PC LITE VIDUNDER. STORE MULIGHETER. Mini-note PC med alle funksjoner CPU: VIA Disk: 120GB Memory: 2GB Model: HP Mini-Note PC Office Ready: Nei OS: VISTA BUSINESS Phone: False Screen Size: 8,9" Weight: 1,2Kg Batteriet holder i 4,5 timer Endret 8. mars 2009 av BullStrike Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Den kom jo ikke så alt for godt ut av denne testen. http://www.dinside.no/793678/hp-2133-mini-note Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå