Bob_3 The Builder Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det blir gjort hver gang et slikt utsagn dukker opp, så jeg gidder ikke å påpeke hvor meningsløs den setningen er. Ops, I dit it. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvorfor skulle fjellmannen våknet igjen? Bare fake at han plutselig våknet i livet i 2'en. Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 fake? legen har jo ganske sikker teori da :/ bob3 ? menningløs . den settningen er 100% korrekt og kan aldrig bøyes. folk har altid hat forskjellig smak. om alt i hele verden . tenk deg vis alle likte det samme Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Men tenk hvor dumt det hadde vært hvis 3'en kom itte hu blåste huet av fjellmannen? Endret 5. juni 2009 av Cortese Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 bob3 ? menningløs . den settningen er 100% korrekt og kan aldrig bøyes. folk har altid hat forskjellig smak. om alt i hele verden . tenk deg vis alle likte det samme Du har rett, man kan ikke diskutere smak, men det er underforstått. Hvis man hadde tatt hensyn til det ville poenget med et diskusjonsforum vært borte. Synes Fritt Vilt er helt brukbare filmer. Dessuten håver de inn penger til den norske filmindustrien, som ikke kan kalles annet enn en god ting. Så det at det kommer en 3er har jeg ingenting imot, selv om jeg kanskje ikke sover i kø for å få kinobillett. Den nye filmen vil forøvrig være en prequel, de har nok innsett at en oppfølger til 2ern kan bli litt søkt. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg er enig i det er positivt at neste film er en prequel, men hvorfor hadde det vært så gale om "fjellmannen" dukket opp igjen? Jason og Myers dør jo aldri... Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Så klart kan man diskutere smak, hvor i all verden har dere fått for dere at man ikke kan det? Man kan ikke komme fram til en objektiv konklusjon, men man kan i aller høyeste grad diskutere det. Jeg har aldri forstått de som oppsøker et diskusjonsforum med argumentet om at 'det kan ikke diskuteres, det er min subjektive mening'. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg er enig i det er positivt at neste film er en prequel, men hvorfor hadde det vært så gale om "fjellmannen" dukket opp igjen? Jason og Myers dør jo aldri... Sant nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå