Bakke Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Håper de sparer seg enda en "Fritt Vilt"-film Det er jo positivt at norsk film prøver seg innen skrekk sjangeren, og eneren var faktisk helt ok. Toeren var dessverre dritt, i mine øyne. Syns heller de kan invistere tid og penger i å komme opp med et nytt konsept Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Håper norsk film legges ned. Gjør folk bare dummere å se på filmene dems. Enig. De eneste relativt gode norske filmene jeg har sett er Max Manus, Den Siste Revejakta og Izzat. Siden Fritt Vilt ikke var no særlig så håper jeg de ikke lager en nr 3 Endret 8. mars 2009 av Ashol Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvordan kan folk trekke så kortsynte konklusjoner som at de burde legge ned alt som heter norsk film? Med tanke på alt som fins av gode norske filmer, så syns jeg egentlig dette bare er en dum ting å si. Lenke til kommentar
medlem-120481 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Fritt Vilt 2 var mye bedre enn nr 1. Med det sagt har den sine mangler, men det er tross alt en norsk slasher film så hvor mye kan vi virkelig forvente? Men jeg ble positivt overrasket av 2en ettersom 1en var forferdelig. Endret 3. april 2009 av Doffy90 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Men når det er sagt slet jeg meg gjennom både Villmark fordi jeg så den på kino, og selv om jeg var på fylla da jeg så Rovdyr var den så dårlig at jeg holdt på å bli edru igjen. Huh? Du er stor fan av skrekkfilmer, og liker å se norske filmer uten Axel Hennie. Men du liker ikke Villmark? Villmark er nå den beste norske skrekkfilmen jeg har sett (med naboer ikke så langt bak). Og du slet deg gjennom den fordi du så den på kino? (Nå har jeg til gode å se De Dødes Tjern, så hvorvidt den er bedre eller ikke veit jeg ikke) Jeg så Villmark på kino, men ikke akkurat frivillig. Likevel prøvde jeg å gi den en sjanse, og den har helt klart noen bra scener. Problemet er historien er et salig rot av klisjéer, skuespillerne håpløse, slutten tragisk dårlig og virker slengt med i siste liten av mangel på noe bedre. Jeg er enig i at den er den beste av de norske skrekkfilmene, men det sier fint lite. Hadde jeg sett Villmark på dvd eller tv hadde jeg skrudd av, men har som prinsipp å aldri gå ut av en kinosal under en film, og spesielt ikke når billetten er så svindyr. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Fritt vilt 1 = OK. Fritt vilt 2 = Bedre enn eneren synes nå jeg. En skrekkfilm vil da legge i at hjertet mitt banker, og jeg skvetter litt. Jeg fikk ikke denne følelsen i 1-eren. Men hjertet banket litt fortere i 2-eren. Fritt Vilt 3 = Fantefilm..( og andre skapere og produsenter) spar dere. Vi trenger ikke flere nå Endret 3. april 2009 av Kristian94 Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Når de først skulle lage en norsk slasher, så kunne de lagd noe som i det minste var orginalt. Ikke disse to Friday the 13th- og Halloween-etterligningene. Fritt Vilt 2 er jo nesten som en remake av Halloween II. Lenke til kommentar
JanErling Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Filmnettstedet Montages.no melder iallefall så: http://hurl.no/dc Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ikke det at jeg håper det. Så tørt. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Naa er det bekreftet at den kommer. husker ikke helt naar innspillingen starter. men se sa : Men «Fritt vilt 3» blir annerledes. - Dette er en film som handler om det som skjedde forut for de to første filmene. Vi følte at vi med«Fritt vilt 2» fikk den verdige slutten på historien, men etter hvert fikk vi en snikende følelse av at noe ikke var helt avdekket, og så begynte vi å grave i fortiden, sier produsent Kristian Sinkerud. Filmen skal foregå på 1980-tallet og dermed er Ingrid Bolsø Berdal ikke aktuell denne gang. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Vet ikke om jeg skal glede meg eller ikke. Blir vel til at jeg ser den en gang i tiden, men. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Som sagt tidligere i denne tråden så bør det heller satses på noe nytt. Lenke til kommentar
iRik Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Synes produsentene burde gitt seg mens de var på topp. Kan selvfølgelig hende 3eren blir en knallsuksess, men tror nok heller det blir en kjedelig prequel som aldri burde blitt lagd. Skal selvfølgelig se den though Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ved flere Fritt Vilt filmer vil det bare bli sopt enda lenger ned i dritten. Syntes det hadde holdt med kun en film. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ved flere Fritt Vilt filmer vil det bare bli sopt enda lenger ned i dritten. Syntes det hadde holdt med kun en film. enig. jeg syns 1'ern var knall. men saa kom 2'ern og odela hele dritten Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Trenger ikke flere filmer nå. Hav skal fortsettelsen bli? De kan stoppe nå Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Trenger ikke flere filmer nå. Hav skal fortsettelsen bli? De kan stoppe nå Dette skal bli fortsettelsen bli Vertical: Fritt vilt 3 blir annerledes. Dette er en film som handler om det som skjedde forut for de to første filmene. Vi følte at vi med«Fritt vilt 2» fikk den verdige slutten på historien, men etter hvert fikk vi en snikende følelse av at noe ikke var helt avdekket, og så begynte vi å grave i fortiden, sier produsent Kristian Sinkerud. Filmen skal foregå på 1980-tallet og dermed er Ingrid Bolsø Berdal ikke aktuell denne gang. Endret 2. juni 2009 av spetwols Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 fritt vilt 1 . hva jo konge. fritt vilt 2 . hva jo bare høye plutselige lyder.. men vi fikk jo avslutning på fritt vilt så var ikke så ille Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Mye negativt i denne tråden. Fritt Vilt-filmene var kassasuksesser, og det kommer selvfølgelig en treer. Selv mener jeg eneren var et frisk pust i norsk film, da den fint kombinerte ungdom og norsk natur med den klassiske skrekkfilmen - og den fikk meg til å skvette litt innimellom, noe ikke så mange skrekkfilmer klarer. Toeren hadde sine lyspunkt den også, men hovedproblemet med den var at jeg ikke kjøpte historien, samt at musikken var overtydelig. Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 smaken kan ikke diskuteres pågrunn av at den er delt i to . eller flere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå