Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg med å gi detaljerte anvisninger til å finne fram på iPoden min som ikke har skjerm (5G)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpte meg en iPod 5G med knust skjerm. Har aldri hatt iPod før, så jeg vet ikke hvordan jeg skal finne frem :p

Det er spillelister jeg er interessert i. Greide på en eller annen måte å slå på klikk, så jeg vet hvor jeg er i menyen.

Takk :)

Hvis du er interessert i å se inholdet, spillelistene så bør du vel se det gjennom iTunes når du kobler den til PC'n, men pass på at du har Manuell håndtering da, så du ikke automatisk sletter alt ved en automatisk "sync".

RandiA

PS. Dr.iPod skifter raskt ny skjerm. (Var nettopp hos han jeg og fikk nytt batteri mens jeg ventet)

Lenke til kommentar

Jeg har allerede bestilt ny skjerm, skal fikse det selv, men kommer ikke hjemmom på perm før om 1 mnd. Jeg prøvde iTunes, men det var dritt. Brukte heller Media Monkey til å overføre filer.

 

Spillelisten heter aa, men spørsmålet er også om det er 1 spilleliste, eller flere automagiske spillelister som iPoden har laget selv, og om den er øverst (alfabetisk) eller nederst (sist lagt til spilleliste), eller i en underkategori (feks Mine Spillelister)

Jeg aner ikke. For jeg har aldri hatt en iPod før. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...