Gå til innhold

Raven Shield

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

siden jeg er relativt ny med rainbow 6 serien, syns jeg spillet var nyskapende (som sagt ny med rb6), og har du ikke spilt tidligere spill i serien er det virkelig å anbefale. Har du derimot spilt spillene, har ikke jeg noe jeg skulle ha sagt.

Men for all del, spillet er godt, med god grafikk, og høy realitetsfaktor (fint ord:P) og er kjempe morsomt på LAN, hvor man rotter seg sammen med venner for å drepe dumme botter, som verken vet fram eller bak. For ja, det er et minus. A.I. er ikke på topp : Bortsett fra det: Excellent!

Lenke til kommentar

Jeg synes det var relativt dårlig. Det som ødelegger MYE er at dine teammembers er STEIN dumme. Utrolig irriterende å ha en gjeng med fåreskaller flaksende rundt etterhvert som de blir skutt ned for fote.

Fant ut at det beste var rett og slett å be alle teamene om å holde seg unna og gjøre hele jobben selv. Dersom du feks. ber dem om å kaste en granat inn en dør og "cleare" rommet er det en nærmest sikker garanti for at de skal bli drept. Idiotene åpner døra, samler seg i døråpningen og tar seg en pause mens de funderer litt på om de skal kaste inn en granat, og så blir de skutt ned....

Dessuten er det patetisk at de ikke har noen save-funksjon i spillet. Istedet har de inkludert idiotiske ting som auto-aim!!! hvorfor ikke inkluderere "god-mode" også i samme slengen :grumpy:

Manglende save-funksjon fører til at når de idiotiske lag-kameratene dine fucker opp slik at ett gissel blir drept, så må du begynne hele suppa på nytt igjen :shrug:

Dessuten følger det ikke med noen hardcopy oversikt over default key-binds heller. :grumpy:

Om jeg skal nevne en positiv ting så må det være at det finnes MANGE forskjellige realistiske våpen man kan bruke og det er jo alltid en god ting. Man kan feks. springe rundt med den gode gamle AG3 rifla og blåse ut skallen på terrorister :)

Lenke til kommentar

Du er ikke fan av RS6 spillene da skjønner jeg. Dette med AI-en kan jeg si meg enig egentlig så det er greit nok å gjøre det selv. Men det er et bra spill for de som ikke liker å hoppe rundt slik man gjør i CS og plaffe ned alt man ser.

Lenke til kommentar
Jeg synes det var relativt dårlig. Det som ødelegger MYE er at dine teammembers er STEIN dumme. Utrolig irriterende å ha en gjeng med fåreskaller flaksende rundt etterhvert som de blir skutt ned for fote.

Fant ut at det beste var rett og slett å be alle teamene om å holde seg unna og gjøre hele jobben selv. Dersom du feks. ber dem om å kaste en granat inn en dør og "cleare" rommet er det en nærmest sikker garanti for at de skal bli drept. Idiotene åpner døra, samler seg i døråpningen og tar seg en pause mens de funderer litt på om de skal kaste inn en granat, og så blir de skutt ned....

Dessuten er det patetisk at de ikke har noen save-funksjon i spillet. Istedet har de inkludert idiotiske ting som auto-aim!!! hvorfor ikke inkluderere "god-mode" også i samme slengen  :grumpy:  

Manglende save-funksjon fører til at når de idiotiske lag-kameratene dine fucker opp slik at ett gissel blir drept, så må du begynne hele suppa på nytt igjen  :shrug:

Dessuten følger det ikke med noen hardcopy oversikt over default key-binds heller.  :grumpy:

Om jeg skal nevne en positiv ting så må det være at det finnes MANGE forskjellige realistiske våpen man kan bruke og det er jo alltid en god ting. Man kan feks. springe rundt med den gode gamle AG3 rifla og blåse ut skallen på terrorister  :)

???? AI'ene er jo (relativt)gode.. og autoaim kan du skru av helt, hvis du ikke er pyse, duh..

saves inne i "Action" delen ville jo vært helt meningsløst for en Hardcore spiller...

Lenke til kommentar

???? AI'ene er jo (relativt)gode.. og autoaim kan du skru av helt, hvis du ikke er pyse, duh..

saves inne i "Action" delen ville jo vært helt meningsløst for en Hardcore spiller...

Argumenterer du ikke litt mot deg selv nå? Seff kan man skru av autoaim. Det er jo også helt meningsløst for hardcore spillere, som du selv sier om save funksjonen.

Så hvis det hadde vært noen save funksjon så hadde du jo selvsagt ikke vært nødt til å bruke den.....

Poenget er at jeg ikke har lyst til å spille et perfekt brett om igjen pga. en tabbe som ble gjort av AI'en nesten helt på slutten. Derfor behøves save.

Men selvfølgelig er de som spiller hardcore nødt til å spille hvert brett perfekt på første forsøk. Nytter ikke å begynne på nytt igjen ved feil da dette hadde blitt svært urealistisk....

Lenke til kommentar
Og sanoj_20. Årsaken til denne tråden er at det er en person som har skrive omtalen. Folk har jo forskjellige menginger.

Det vet jeg. Kan vel halvveis trekke tilbake det jeg sa, da, men uansett: Folk har forskjellige meninger (heldigvis), men det blir vel litt annerledes hos meg, som har tittet på kanskje 10 forskjellige omtaler av spillet. Alle sier at det er bra, og da synes jeg det blir feil av en person å si at det er et dårlig spill, at han liker det vil da antagelig være mer passende. Tror jeg kan erkære at spillet er bra, siden jeg har lest så mye positivt om det. Men det er selvfølgelig ikke alle som liker det...

Beklager uansett, fortsett meningsutvekslinga. :smile:

Lenke til kommentar
Og sanoj_20. Årsaken til denne tråden er at det er en person som har skrive omtalen. Folk har jo forskjellige menginger.

Det vet jeg. Kan vel halvveis trekke tilbake det jeg sa, da, men uansett: Folk har forskjellige meninger (heldigvis), men det blir vel litt annerledes hos meg, som har tittet på kanskje 10 forskjellige omtaler av spillet. Alle sier at det er bra, og da synes jeg det blir feil av en person å si at det er et dårlig spill, at han liker det vil da antagelig være mer passende. Tror jeg kan erkære at spillet er bra, siden jeg har lest så mye positivt om det. Men det er selvfølgelig ikke alle som liker det...

Beklager uansett, fortsett meningsutvekslinga. :smile:

Da skjønner jeg du fortalte om omtalen.

Har kjøpt det nå. sitter på jobben til faren min. gleder meg til jeg kommer hjem. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...