raidmaster Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Hei Er den noen som kan hjelpe meg med dette. jeg har aktivert mine disker i promis Raid bios og kjørt fdisk og partisjonert disken og gjort den aktiv hvis jeg prøver og instalere WinXP får jeg beskjed om att WinP ikke finer noen disker!!! Hjelp Hilsen Ronny Lenke til kommentar
JonV Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 det der sliter jeg også med. har prøvd alt men den vil ikke, verken i XP 2000 ME 98SE ja jeg har prøvd drivere på disket når jeg booter XP trykk F6 hvis du har 3part drivere SCSI Raid ? funker ikke :?: :?: Jeg skaffet meg et Raid kort og da funker det. :?: Men det hadde vært greit å ha litt ekstra plass i maskina ...... Lenke til kommentar
JonV Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Etter mye leiting Banning og nesten hive maskina ut av vinduet igår fikk jeg det endelig til. Last ned driverne Til raid kontroleren fra Asus ikke promise. Legg driverne på 1 floppy og boot med XP cden trykk F6 for å legge in driverne til Raid/SCSI kontrolleren. stapp i floppyen Etter å ha valgt (S) trykk OK, Velg så hvilken driver du skal bruke. så går resten som en drøm. :smile: :smile: Lenke til kommentar
raidmaster Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 Jeg har også fått det til gå inn i biosen til boot og har du 4 stk. boot valg bruk pilen ned til valg nr.4 bruk tastene + og - for og flytte den opp til første valg nr.1 og da skal det være scsi/ata100 nr.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå