Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 jeg har sett skyggen noen ganger bak skulderen på meg, men når jeg snur meg er den borte Den er utrolig rask, derfor er det svær få som har sett den med sine egne yne, det er også vanskelig å få tatt bilder av jævelen. Kan det være dette dyret som slår av alarmen på telefonen hver morgen? Det kan godt være, opplever dette til stadighet selv. Må se å få tak i noe Zyklon B. Jeg har ingenting i mot at sokkedyret spiser sokker (jeg går aldri med like sokker likevel), og fjernkontrollen tar samboeren seg av å rote bort. Regninger fra byen dukker aldri opp, sokkedyret vårt er desidert ett hjemmekjært lite vesen. Men, det er ett stort men her, hva faen må til for å få ham til å kutte ut å ta stekesmøret ut av kjøleskapet og legge det på benken hele tiden? Og bytte ut brokkolien jeg konstant kjøper i ett forsøk på å være sunn med en blaut, gråsort, hårete greie som gir seg ut for å engang ha vært en brokkoli? Og er det noe jeg kan gjøre med at det spiser undertøy?Det beste rådet mitt er å spile mye høy musikk/høye lyder, evt. spill av "ungdomslyden" som det er så mye snakk om, og gå anskaffelse av Zyklon B. Undertøysnapperen må nok være en i familien, men ikke en Sokkus. Lingenus (fra Lingerie) Animalus? Det er stor sansynlighet for at dette er en av Sokkus Animalus' underarter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Dette forklarer alt! Kan sokkedyret forårsake tørrhoste også? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Humorkongen Pac-Man er tilbake. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Dette forklarer alt! Kan sokkedyret forårsake tørrhoste også? Ja, i og med at sokkedyret avler hybelkaniner, som igjen kan være grunn til tørrhosten. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hva med shampoen som plutselig blir tom, før jeg rekker å kjøpe ny? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg er glad i sokkedyret mitt, og vil helst unngå å fjerne søtnosen. Jeg vil helst bare venne ham av med ett par dårlige vaner. oO Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hva med shampoen som plutselig blir tom, før jeg rekker å kjøpe ny? Det kan ha noe med at sokkedyret er unormalt glad i parymerte ting/produkter i parringstiden, dette forklarer hvorfor den tar folks nyvaskede sokker. Prøv å bytte til en uparfymert utgave. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Men jeg liker jo den jeg bruker. Det samme skjer med tannkremen. Hva kan dette komme av? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg er glad i sokkedyret mitt, og vil helst unngå å fjerne søtnosen. Jeg vil helst bare venne ham av med ett par dårlige vaner. oO Den er notorisk vanskelig å temme. Det har blitt rapportert om dødsfall blandt meesker som forgjeves har prøvd dette. Kanskje den oppfører seg bedre dersom du behandler den bedre, feks gi den noe den liker. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Den er notorisk vanskelig å temme. Det har blitt rapportert om dødsfall blandt meesker som forgjeves har prøvd dette. Kanskje den oppfører seg bedre dersom du behandler den bedre, feks gi den noe den liker.Det blir jo litt vanskelig, sånn med tanke på at jeg vil den skal slutte å spise undertøy. Jeg kan jo altids droppe å støvsuge, og dermed lage ideelle omgivelser for hybelkaninfarmen hans, men det er litt ekkelt det også. Har du noen konkrete forslag til hva han kan like, utenom dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det blir jo litt vanskelig, sånn med tanke på at jeg vil den skal slutte å spise undertøy. Jeg kan jo altids droppe å støvsuge, og dermed lage ideelle omgivelser for hybelkaninfarmen hans, men det er litt ekkelt det også. Har du noen konkrete forslag til hva han kan like, utenom dette? Som nevnt tidligere er den unormalt glad i parfyme/parfymerte ting i parringstiden. Kanskje du kan tenne gode duftys i boligen? Den liker også lyden av barnehyl, så du kan vurdere å bli gravid/bli dagmamma. Men vil anbfale på det sterkeste at du slutter å støvsuge, da den trives utrolig godt med sine hybelkaniner. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Som nevnt tidligere er den unormalt glad i parfyme/parfymerte ting i parringstiden. Kanskje du kan tenne gode duftys i boligen? Den liker også lyden av barnehyl, så du kan vurdere å bli gravid/bli dagmamma. Men vil anbfale på det sterkeste at du slutter å støvsuge, da den trives utrolig godt med sine hybelkaniner.Jeg støvsuger ikke under toseteren, det får holde. Duftlys er jeg tom for, funker røkelse eller blir det for mye røyk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Røkelse går sikkert bra. Det setter sikkert stor pris på at du ikke støvsuger under toseteren. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Sokkedyret må ha sluppet sovepiller i vannet mitt. Sovnet nettopp midt i en film. Endret 8. mars 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå