LøperFraVevelstad Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 jeg har ett spørsmål..som følger: jeg har skadet en del av kneet, mistenker forstrekning. det er det "bandet" som er fremst, ytterst på kneet, det er altså det myke stedet fremst, ytterst på kneet. om noen vet hva jeg snakker om, hvilke skader er mulig å pådra seg her? prøver da liksom å "lage" en diagnose på meg, her og nå, har ikke dratt til legen enda.. Lenke til kommentar
sull Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/k...dekorsbaand.php Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) kanskje det er i korsbåndet? Kan dette hjelpe? Endret 7. mars 2009 av Sno Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 mmmja, tror det er korsbåndet det er snakk om...det gir mening, ettersom jeg har smerter rett under patella, og i sidene av kneet (svekket menisk som følger av svekket korsbånd) stod også at i mitt tilfelle var det bare nødvendig med opptrening Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det lureste er vell å gå til legen så du finner ut av det. Ikke være sin egen lege. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 kan jo nevne at kneet idag er mye bedre enn igår.. igår kjente jeg kneet når jeg gikk, og ikke minst småjogget. men idag kan jeg gå helt uten problemer, skal på treningsstudioet idag, får se om jeg sniker inn en joggeøkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå