Reow Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hallo, jeg lurer på hvor man kan finne filer som man trykket "åpne" på istedenfor lagre når du skal laste ned en fil. Jeg vet de er der, for jeg har vært inne på det før.. Men finner ikke igjen.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det er ei mappe som ligg i cache-mappa til Opera, vanlegvis i profilmappa til Opera. Prøv å kopier denne adressa til adressefeltet i Utforsker (eventuelt Start --> Kjør) og trykk enter: %appdata%\Opera\Opera\profile\cache4\temporary_download Om ikkje den fungerer, er det eit par andre måtar du kan finne uta kva mappe det er: 1) opera:config#UserPrefs|TemporaryDownloadDirectory Kopier denne til adressefeltet i Opera og trykk enter. Då kjem du rett til eit felt der mappebana står. 2) Hjelp --> Om Opera. Her er lista ei rekkje mappebaner, mellom anna til «Hurtiglager». I denne mappa er ei undermappe som heiter temporary_download. Til sist, det kan òg vere du finn filene under overføringsfana, som du opner ved å trykke Ctrl + J. Høgreklikker du på filer der kan du velge «Opne mappe», som opner mappa der filene ligg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå