Hrodebert Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ironi fungerer særs dårlig på internettet. Jeg skjønner noen kan slite med den. Min erfaring er at ting tar tid om man vil ha gjennomslagskraft på forumet. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Ironi fungerer særs dårlig på internettet. Jeg skjønner noen kan slite med den. Min erfaring er at ting tar tid om man vil ha gjennomslagskraft på forumet. Greit nok, men er det i det hele tatt noen logisk grunn til å ikke ha statiske hovedmenyer (med dynamiske undermenyer)? Edit: Den kan kanskje komme i veien når man skal trykke på tråder? Endret 4. april 2009 av Slikape Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Som jeg har uttalt tidligere i denne tråden tror jeg dette er gjort av annonse hensyn. Selv har jeg også uttalt at jeg ikke liker den, har også kommet med tips om hvordan man kan unngå å bruke den. De høye herrer har også korrespondert i tråden og uttalt at de skal se på dette. Ting tar tid. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 15. april 2009 Forfatter Del Skrevet 15. april 2009 ba-bumpertoinen Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg skjonner ikke helt det med annonse greiene.. Pa min skjerm er det ingen annonser annet enn helt pa toppen over forumet. Den automeny greia henger under menyen, og under automenyen er det masse tom plass. Jeg har ingen adblock eller lignende. Sa hvis det er slik for alle, kan man ikke bare ha alle hovedkategoriene plassert under bruker menyen, og dynamiske menyer under disse? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Det var annonser der før. Men ikke nå, så nå ser jeg ikke lenger noen grunn til at den må være kollapset. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Oh.. Kanskje teknikerne holder pa fikse menyen da.. De annonsene var vel der for en uke siden ellerno.. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 http://diskusjon.uservoice.com/pages/gener...k-kategorimeny- Steeeeeeeeeeeeem! Innlogging eller registrering kreves ikke. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Fjern den tåplige menyen da! Herregud.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Fjern den tåplige menyen da! Herregud.. Ja, fjern den, det løser problemet. Uansett, syting er en teit vei å nå igjennom på. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Hater den nye menyen. Kan f.eks ikke bruke mobilen lengere til forum Det er også knottete å bruke laptopen nå. Gå tilbake til den gamle! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Prøv det nye sandkasse-skinet. Du vel skin i nedtrekksmenyen nederst til venstre. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Nice. Det nye sandkasse-skinet er akkurat slik det burde være. Endret 21. april 2009 av Slikape Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det nye sandkasse-skinet er akkurat slik det burde være. Hadde det bare vært dynamisk. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Det nye sandkasse-skinet er akkurat slik det burde være. Hadde det bare vært dynamisk. Det er da det? En hybrid av statisk og dynamisk, akkurat slik du spurte etter tidligere i tråden? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Kategori-menyen ja. Jeg tenkte på bredden på selve skinet jeg nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Men ja. Det var en veldig god løsning på kategorimenyen. Akkurat slik jeg vil ha den. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Jeg bruker "Hardware.no Dynamisk NY"-skinnet. Hadde vært bra med et "Hardware.no Dynamisk NY Sandkasse" Endret 24. april 2009 av JFM Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Bra at noen har tatt tak i dette her, skulle akkurat hit for å opprette klage nå. Den dynamiske menyen går ikke an å bruke med laptop - period, og det er ikke akkurat forenlig med økende laptop-salg. Skal dog prøve Sandkasse EDIT: et annet alternativ som kunne funket kanskje enda bedre enn forslaget her, hadde vært at menyen "visste" hvor langt ned på skjermen den var, slik at den kunne åpne seg både opp og ned. For de som ikke skjønner hva jeg mener, prøv (i hvertfall i Windows) å høyreklikke både øverst og nederst på skjermen - menyene åpner seg forskjellig vei. Endret 3. mai 2009 av smeboe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg