Gå til innhold

[løst]Liker ikke den nye kategorimenyen


Anbefalte innlegg

Den er helt håpløs å bruke på lappisen min hvertfall. Er jeg heldig så får jeg til å trykke på riktig hovedmeny. Så dermed er det ikke noe knappetrykk spart hvertfall. Det går helt fint å bruke den nåværende løsningen på den stasjonære, men det er på lappisen problemet oppstår. Derfor ville jeg gjerne hatt statisk hovedmeny.

 

Bare en liten utbrodering av det jeg sa tidligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig jeg er årets nerd med dette innlegget, men i teorien trenger man ikke å navigere via kategorimenyen om man ikke ønsker. Gjør som undertegnede bruk kategori prefranse kodene, feks;

 

/index.php?act=SF&f=179

179 er altså koden til "Tilbakemeldinger om forumet". Ved å bare forandre tallkombinasjonene på denne kan man navigere uten kategorimenyen. feks. 200 = "Musikk" og 57 = "Politikk og Samfunn", osv.

 

:ph34r:

Lenke til kommentar
Siterer meg selv fra en annen tråd:
Jeg kunne tenkt meg en hybrid av den gamle og den nye. Altså at hovedkategoriene er statiske og at undermenyene kommer opp når man beveger musa over

 

Skal ta det opp med folka igjen jeg. Ønsket er en meny som ikke er så sensitiv og som kommer litt høyere opp (slik at den ikke forsvinner ut), samtidig som at vi tilbyr et skin med den gamle løsningen for de som ønsker det.

 

Enig med Lars, hovedkategoriene statiske og undermenyene kommer opp når man beveger musa over.

 

Skjer det noe snart?? Over en uke siden Dotten postet og siden han er "Innholdsansvarlig" så bør vel han være rett mann til å klubbe dette rett igjennom.

Lenke til kommentar
Mulig jeg er årets nerd med dette innlegget, men i teorien trenger man ikke å navigere via kategorimenyen om man ikke ønsker. Gjør som undertegnede bruk kategori prefranse kodene, feks;

 

/index.php?act=SF&f=179

179 er altså koden til "Tilbakemeldinger om forumet". Ved å bare forandre tallkombinasjonene på denne kan man navigere uten kategorimenyen. feks. 200 = "Musikk" og 57 = "Politikk og Samfunn", osv.

 

:ph34r:

 

eh....hæ? tallkombinasjoner, preferansekoder, og alt det der. Jeg gjentar, HÆ? Hva skjer med med brukervennlighet?

Lenke til kommentar
Hepp!

 

Skal ta det opp med folka igjen jeg. Ønsket er en meny som ikke er så sensitiv og som kommer litt høyere opp (slik at den ikke forsvinner ut), samtidig som at vi tilbyr et skin med den gamle løsningen for de som ønsker det.

Sleng inn ein versjon av Hardware.no Dynamisk med fiksert breidde på same antal pixler som på intra så er du ein knupp!

Lenke til kommentar

Vel, hva skjer?

 

Nå har jeg fått regning fra jobben på 12 ødelagte mus, 4 sønderknuste tastatur samt 9 generelle bekymringsmeldinger når det gjelder min psykiske helse. Jeg skal visstnok ha blitt observert gjentatte ganger i fosterstilling mumlende "fuckings automeny, fuckings helvetes automeny, fuckings fuckings fuckings automeny, hva er det til middag? helvetes meny, autofuckings menyhelvete"

Lenke til kommentar

Neivel.

 

Ta litt høyde for at folk kan slite med finmotorikken.

Vel var nok innlegget mitt en smule overdrevet (og forsøksvis humoristisk, noe som åpenbart gikk deg hus og hytter og hoteller og lagerbygninger forbi), men jeg opplever stadig menysystemet som et problem, og etterlyser progresjon i problemløsningen som ble annonsert for ganske lang tid siden.

Endret av Tumbleweed
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...