Turtlis Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Det kan se slik ut Men de sliter noe på vippene. Særlig visst du ikke bløter de godt opp før du drar av mascaraen. Da river du samtidig av vippene. Denne er jo som gummi på øynene Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Vippene mine datt av i hytt og pine når jeg brukte den mascaraen o_O Er du sikker på at det var vippene som fallt av? Når du tar av mascaraen kommer den av i vippeformede tuber Jeg har iallefall hverken mer eller mindre vipper i dag, enn da jeg begynte å bruke denne mascaraen for noen måneder siden... Nei, det var selve vippene. Faktisk. De datt av når jeg hadde gått ett par timer uten mascaraen. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 1. april 2009 Rapporter Del Skrevet 1. april 2009 Spesiellt! Kanskje jeg har ekstremt sterke vipper jeg da Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Alle har forskjellige vipper vettu. Hvordan man tar av mascaraen har sikkert også mye å si. Jeg tar alltid av den i dusjen. Syntes det er mye lettere, og sliter ikke så mye på vippene. Vannfast mascara burde de fleste ligge unna å bruke til vanlig i hvertfall. Det sliter noe enormt på dem. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. april 2009 Rapporter Del Skrevet 2. april 2009 Å ta de av i dusjen fungerer veldig bra ja, da faller jo mascaraen av av seg selv omtrent Jeg bruker også å ta en slik ansikts-wipe og våte den med varmt vann etter at jeg har vaska ansiktet mitt, og så holder jeg den over vippene en stund. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Legger ved et eksempel på Estee Lauder sin Magnascopic, som jeg bruker. Syns vippene blir skikkelig fine av den, jeg altså hehe Legg opp noen bilder ! Lenke til kommentar
Melanie Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Legger ved et eksempel på Estee Lauder sin Magnascopic, som jeg bruker. Syns vippene blir skikkelig fine av den, jeg altså hehe Legg opp noen bilder ! Kjempefint Lise(?)! Brukte denne maskaraen litt selv, men den funka virkelig ikke for mine vipper x) skikkelig klumpete ble den på meg=S Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 29. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Ble den klumpete? Jeg føler at den er skikkelig rennende jeg, men noen ganger bruker jeg en tom mascarakost til å ta av de eventuelle klumpene med Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. april 2009 Rapporter Del Skrevet 30. april 2009 Siden "Gentleman" ikke finnes, så får det holde. Hahaha, beste svaret noensinne! Tør ikke tenke på lignende svar til solariumtråden Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg har heller ikke pleid å ha forskjellige mascaraer til fest og hverdags, men denne ble "for mye" til hverdagsbruk. Funker fett til litt kraftigere festsminke, får lange, klumpfrie vipper. Til vanlig sverger jeg til den gode gamle klassikern. Lenke til kommentar
Rhinox Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Det er en slik hvor du først har på hvitt, og så sort. Jeg er kjempefornøyd med den. Det aller beste er at det bare er å ha på varmt vann, vente 2 sekunder, og så "dra" av mascaraen. Dèt det hvite er der for? *føle seg dum* ^ Funker bra for ultrakorte vipper! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Det er den du tar på først.. hehe.. så tar du på den svarte ordentlige mascaraen etterpå Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Jeg, som mange andre har Diorshow som min favorittmascara. Har prøvd mange andre, blant annet YSL Effet Faux Cils (denne ga fantastiske vipper men den gikk tørr på en måned!) og Estee Lauder Magnascopic men går alltid tilbake til Diorshow. Liker den store børsten og at jeg bare trenger ett lag. Har lyst til å prøve Phenomen´Eyes fra Givenchy (den med den runne børsten) og Oscillation fra Lancome. Noen erfaringer? Endret 14. juni 2009 av Leontodon Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Oi! Den så spennende og ...uvant ut! hehe Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Ja, tror det er uvant å ta på mascara men man blir vell vant til det til slutt. Tror man får med alle vippene fra innerst til ytterst veldig bra. Har noen en mascara å anbefale for ordentlig buede vipper? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg bare varmer vippetanga litt med varmt vann eller hårføneren. Det funker knall i tillegg til Estee Lauder Magnascopic. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Smart tips. Har også lyst til å prøve en elektrisk vippetang. Men vil ikke den slite mer på vippene enn en tradisjonell vil? Igjen, noen erfaringer? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Ja, elektrisk vippetang suger. Den er virkelig ikke bra! Tar lang tid å få de skikkelig fine. Best med vippetang + hårføner.. tar 5 sek Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Btw, hvorfor har ikke vi jentene på forumet en sminketråd? Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå