Gå til innhold

Din beste mascara! Bilder og omtale


Anbefalte innlegg

YSL_Mascara_Waterproof_300.jpg

Yves Saint Laurent Mascara Volume False Lash Effect - Elsker denne :) gir lange og fine vipper, fikk mange kommentarer og spørsmål om hvilken maskara jeg brukte når jeg gikk over til denne =)

Prisen ligger på ca. 200 kr

 

P122834_hero.jpg

Lash Doubling Mascara - fin maskara til de dagene man vil se litt mer "naturlig" ut. Gir ikke så mye volum, så bør egentlig bare brukes om man har ganske fine vipper fra før av :) kjempe enkel og bruke, ingen klumper. Også er den allergivennlig :)

 

Dior maskara er også super, bare synd de tørker ut så veldig fort =/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm.. aldri hørt om festsminke?:)

 

Jeg liker iallefall å se litt forskjellig ut når jeg skal noe spesielt en når jeg bare er på jobb/skole:) Mindre maskara og sminke til hverdags... men jeg skjønner jo at det ikke er nødvendig om man sliter med å finne en god mascara, da blir jo letinga dobbel så stor.

Endret av Melaniie
Lenke til kommentar
Skulle ønske den var mye lettere å ta av.

 

Jeg skyller bare trynet mitt i varmt vann et par ganger, venter i 10 sekunder, og så faller mascaraen nesten av av seg selv - det burde du prøve. På mascaraen står det at man skal bruke en bomullpad med varmt vann på , men jeg fikk tips om å skylle av dama på butikken.

 

Anng. festsminke : såklart ser jeg annerledes ut på fest enn til vanlig. Til vanlig bruker jeg bare mascara og noen ganger litt eyeliner. På fest bruker jeg mascara, litt mer eyeliner, øyenskygge og lipgloss. Gjerne litt solpudder også. Dessuten ordner jeg gjerne håret litt ekstra og kler meg annerledes + andre sko. Så å "skille seg ut" fest vs fritid er ikke helt det store problemet :)

Lenke til kommentar
Skulle ønske den var mye lettere å ta av.

 

Jeg skyller bare trynet mitt i varmt vann et par ganger, venter i 10 sekunder, og så faller mascaraen nesten av av seg selv - det burde du prøve. På mascaraen står det at man skal bruke en bomullpad med varmt vann på , men jeg fikk tips om å skylle av dama på butikken.

 

Anng. festsminke : såklart ser jeg annerledes ut på fest enn til vanlig. Til vanlig bruker jeg bare mascara og noen ganger litt eyeliner. På fest bruker jeg mascara, litt mer eyeliner, øyenskygge og lipgloss. Gjerne litt solpudder også. Dessuten ordner jeg gjerne håret litt ekstra og kler meg annerledes + andre sko. Så å "skille seg ut" fest vs fritid er ikke helt det store problemet :)

 

Nei sant det;D man pynter seg jo uansett, men jeg liker og bytte maskara også, så sånn er det:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...