Melaniie Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Yves Saint Laurent Mascara Volume False Lash Effect - Elsker denne gir lange og fine vipper, fikk mange kommentarer og spørsmål om hvilken maskara jeg brukte når jeg gikk over til denne =) Prisen ligger på ca. 200 kr Lash Doubling Mascara - fin maskara til de dagene man vil se litt mer "naturlig" ut. Gir ikke så mye volum, så bør egentlig bare brukes om man har ganske fine vipper fra før av kjempe enkel og bruke, ingen klumper. Også er den allergivennlig Dior maskara er også super, bare synd de tørker ut så veldig fort =/ Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Fikk veldig lyst til å prøve den mascaraen altså! Neste gang Syns det er morsomt at de fleste jenter som oftest har en mascara for fest og en til vanlig bruk. Lenke til kommentar
Melaniie Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Det er kjempebra med jenter som pynter seg litt ekstra til fest syntes jeg! jeg elsker den naturlige look'en egentlig ;D Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Det har egentlig aldri falt meg inn å ha en hverdags- og en festmascara. Sikkert fordi jeg sliter nok med å finne én som funker greit. Men når jeg tenker meg om, kan jeg jo bare kjøpe den i svart og i brunt, så er problemet løst :b Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 16. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2009 Aldri hørt om en mascara til fest og en til hverdags før... Med mindre mascaraen er av annen farge som grønn, rosa osv Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg har også bare en mascara Hvis jeg først finner en mascara jeg digger er det no way at jeg gidder å bare bruke den til fest.. til det fester jeg alt for lite :!: Lenke til kommentar
Rhinox Skrevet 17. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2009 Jenter som gråter så sminken renner er et supertrist syn. Å gråte uten sminke som renner er som pølse uten ketchup. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Rhinox: Så sant, så sant. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 Denne liker jeg ikke. Har den selv, vist den ikke er helt tom.. Glemmer du å ta av mascaraen før kvelden, våkner du opp til sammenklistra vipper Den sliter veldig på vippene også. Skulle ønske den var mye lettere å ta av. Mascara kun til fest? Aldri hørt om Lenke til kommentar
Melaniie Skrevet 18. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) hmm.. aldri hørt om festsminke? Jeg liker iallefall å se litt forskjellig ut når jeg skal noe spesielt en når jeg bare er på jobb/skole:) Mindre maskara og sminke til hverdags... men jeg skjønner jo at det ikke er nødvendig om man sliter med å finne en god mascara, da blir jo letinga dobbel så stor. Endret 18. mars 2009 av Melaniie Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Skulle ønske den var mye lettere å ta av. Jeg skyller bare trynet mitt i varmt vann et par ganger, venter i 10 sekunder, og så faller mascaraen nesten av av seg selv - det burde du prøve. På mascaraen står det at man skal bruke en bomullpad med varmt vann på , men jeg fikk tips om å skylle av dama på butikken. Anng. festsminke : såklart ser jeg annerledes ut på fest enn til vanlig. Til vanlig bruker jeg bare mascara og noen ganger litt eyeliner. På fest bruker jeg mascara, litt mer eyeliner, øyenskygge og lipgloss. Gjerne litt solpudder også. Dessuten ordner jeg gjerne håret litt ekstra og kler meg annerledes + andre sko. Så å "skille seg ut" fest vs fritid er ikke helt det store problemet Lenke til kommentar
Melaniie Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Skulle ønske den var mye lettere å ta av. Jeg skyller bare trynet mitt i varmt vann et par ganger, venter i 10 sekunder, og så faller mascaraen nesten av av seg selv - det burde du prøve. På mascaraen står det at man skal bruke en bomullpad med varmt vann på , men jeg fikk tips om å skylle av dama på butikken. Anng. festsminke : såklart ser jeg annerledes ut på fest enn til vanlig. Til vanlig bruker jeg bare mascara og noen ganger litt eyeliner. På fest bruker jeg mascara, litt mer eyeliner, øyenskygge og lipgloss. Gjerne litt solpudder også. Dessuten ordner jeg gjerne håret litt ekstra og kler meg annerledes + andre sko. Så å "skille seg ut" fest vs fritid er ikke helt det store problemet Nei sant det;D man pynter seg jo uansett, men jeg liker og bytte maskara også, så sånn er det:) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 19. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Skyller jo med varmt vann..men det tar bare så lang tid før det kommer av. Men den sliter slikt på vippene, så jeg kommer nok ikke til å kjøpe meg en ny. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2009 Ja, den ene mascaraen jeg har er liksom litt mykere. Den gir lange vipper men ikke så veldig svarte. Festmascaraen er mye tykkere. Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 20. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2009 Da jeg så navnet på denne tråden trodde jeg virkelig at man skulle vise bilde av resultatet med mascara på, ikke bilde av mascaraen Jeg har denne fra Clinique: Og denne: Synes begge to er veldig gode Lenke til kommentar
Minask8 Skrevet 28. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2009 altså, du får bare prøve ut litt forskellige :-) jeg selv, bruker den hvite og røde mascaraen også noen ganger bruker jeg gjerne flere Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 30. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Dette er min favoritt. Det er en slik hvor du først har på hvitt, og så sort. Jeg er kjempefornøyd med den. Det aller beste er at det bare er å ha på varmt vann, vente 2 sekunder, og så "dra" av mascaraen. Vippene mine datt av i hytt og pine når jeg brukte den mascaraen o_O Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mars 2009 Hva? Da du fjernet mascaraen eller? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 31. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Vippene mine datt av i hytt og pine når jeg brukte den mascaraen o_O Er du sikker på at det var vippene som fallt av? Når du tar av mascaraen kommer den av i vippeformede tuber Jeg har iallefall hverken mer eller mindre vipper i dag, enn da jeg begynte å bruke denne mascaraen for noen måneder siden... Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mars 2009 Væh, så skummelt det hørtes ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå