Gå til innhold

Din beste mascara! Bilder og omtale


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vippene mine datt av i hytt og pine når jeg brukte den mascaraen o_O

 

Er du sikker på at det var vippene som fallt av?

 

Når du tar av mascaraen kommer den av i vippeformede tuber ;) Jeg har iallefall hverken mer eller mindre vipper i dag, enn da jeg begynte å bruke denne mascaraen for noen måneder siden...

 

Nei, det var selve vippene. Faktisk.

De datt av når jeg hadde gått ett par timer uten mascaraen.

Lenke til kommentar

Alle har forskjellige vipper vettu. Hvordan man tar av mascaraen har sikkert også mye å si. Jeg tar alltid av den i dusjen. Syntes det er mye lettere, og sliter ikke så mye på vippene. Vannfast mascara burde de fleste ligge unna å bruke til vanlig i hvertfall. Det sliter noe enormt på dem.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Legger ved et eksempel på Estee Lauder sin Magnascopic, som jeg bruker. Syns vippene blir skikkelig fine av den, jeg altså :) hehe

post-101796-1240605810_thumb.jpg

 

Legg opp noen bilder !

 

Kjempefint Lise(?)! Brukte denne maskaraen litt selv, men den funka virkelig ikke for mine vipper x) skikkelig klumpete ble den på meg=S

Lenke til kommentar

Jeg har heller ikke pleid å ha forskjellige mascaraer til fest og hverdags, men denne ble "for mye" til hverdagsbruk. Funker fett til litt kraftigere festsminke, får lange, klumpfrie vipper.

Max.jpg

 

Til vanlig sverger jeg til den gode gamle klassikern.

great-lash.jpg

Lenke til kommentar
Det er en slik hvor du først har på hvitt, og så sort. Jeg er kjempefornøyd med den. Det aller beste er at det bare er å ha på varmt vann, vente 2 sekunder, og så "dra" av mascaraen.

 

Dèt det hvite er der for? *føle seg dum*

 

xxl.jpg

 

^ Funker bra for ultrakorte vipper!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg, som mange andre har Diorshow som min favorittmascara. Har prøvd mange andre, blant annet YSL Effet Faux Cils (denne ga fantastiske vipper men den gikk tørr på en måned!) og Estee Lauder Magnascopic men går alltid tilbake til Diorshow. Liker den store børsten og at jeg bare trenger ett lag. Har lyst til å prøve Phenomen´Eyes fra Givenchy (den med den runne børsten) og Oscillation fra Lancome. Noen erfaringer? P218317_hero.jpg

Endret av Leontodon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...