Nymph Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg elsker å sminke meg, og jeg liker å prøve ut ny kosmetikk. Min favorittmaskara må være Estee Lauder sine: Magnascopic maxium volume men først bruker jeg denne primeren (hvit) Og til slutt denne Projectionist, som gir lange og tynne vipper. Den tar jeg på de nederste vippene Disse tre er kjøpt på taxfree, og kostet rundt 200 kr hver (utenom primern). Kom igjen jenter, hva bruker dere? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg er ikke villig til å gi ut mine fantastiske sminketips gratis på et forum. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Ikke vær så gnien, Mimir Jeg kjøper egentlig all kosmetikk på The Body Shop, men siden jeg har vipper fra helvete, har jeg bare funnet én mascara som fungerer ganske greit. Bruker Diorshow, type svart. Problemet er at jeg ikke for alt i verden klarer å få skikkelig bue på vippene, og det er fryktelig irriterende. Diorshow er så langt den eneste som gjør jobben ganske greit. Endret 7. mars 2009 av TheMartine Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Flotte greier Har mye sminke fra The Body Shop jeg også + redskaper. Har selv vært en fan av Dior og har en Blackout nå, men jeg syns Dior blir så fort tørre. Et triks du kan bruke for å få kjempefine vipper er å føne vippetanga i 5 sek. Da blir den litt varm og krøller vippene fantastisk! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Du bruker vippetanga før mascara, right? Det funker ikke uansett på meg, skjønner du. Har prøvd det varmetrikset før, men no luck. Må i hvert fall bruke tanga etter jeg har tatt på mascara, slik at det er mascaraen som formes, og ikke vippene alene. Vanskelige greier, altså :b Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Ja, jeg vipper aldri med mascara. Da kan de jo knekke. Har du enormt stive vipper? Bøyer de seg ikke noe med varme engang? Wow, maks uheldig :/ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 De jeg har prøvd fra Dior har blitt tørre vanvittig fort. Cils à cils fra Chanel er ganske god. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Ja, jeg vipper aldri med mascara. Da kan de jo knekke. Har du enormt stive vipper? Bøyer de seg ikke noe med varme engang? Wow, maks uheldig :/ Ja, det er det som er risikoen, og derfor jeg egentlig ikke gidder bruke tanga. Må i så fall bruke den med én gang etter jeg har tatt på mascara, ellers så er jo faren stor for at vippene knekker. Det er forøvrig bare vippene på det venstre øyet som står så rett ut, da, så man kan jo alltids passe på å vende riktig side til folk :b Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Beklager at jeg ødelegger tråden, men er det ikke et helvete hvis dere jenter begynner å klø på øyet hvis dere har på maskara? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Jo, det er helvete. Enda en god grunn til at jeg ikke bruke mascara daglig :b Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Jenter som gråter så sminken renner er et supertrist syn. Lenke til kommentar
trinity89 Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Ikke vær så gnien, Mimir Jeg kjøper egentlig all kosmetikk på The Body Shop, men siden jeg har vipper fra helvete, har jeg bare funnet én mascara som fungerer ganske greit. Bruker Diorshow, type svart. Problemet er at jeg ikke for alt i verden klarer å få skikkelig bue på vippene, og det er fryktelig irriterende. Diorshow er så langt den eneste som gjør jobben ganske greit. Min favorittmascara! ^^ Har skikkelig rette vipper, men føler at denne får litt bue på dem. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Man lærer seg andre måter å klø på, faktisk. Samme som med linser, man kan liksom ikke benytte knyttneven (selv om det er best ). For de som gråter mye finnes det jo vannfast mascara Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Som den sminkefanatikeren jeg er så bytter jeg mascara som jeg bytter sokker. Min erfaring er at de dyrere mascarane er gode, men i forhold til prisen man må betale her i Norge så er det ikke nødvendigvis verdt pengene. De tre jeg har for øyeblikket som jeg er fornøyd med og ikke har noe problem med å kjøpe igjen er : Oscillation by Lancome - Første mascaraen som vibrerer. Tynn gummibørste. Gjør vippene veldig lange. Men kan bli litt klumpete. Er ikke en mascara man trenger å ta flere lag med. Eneste minuset er at den er ganske dyr. False Lash Effect, Max Factor - Grei mascara som funker for alle. The Colossal Volum Express, Maybelline - Samme på denne. Gjør vippene lange og tykkere. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Dette er min favoritt. Det er en slik hvor du først har på hvitt, og så sort. Jeg er kjempefornøyd med den. Det aller beste er at det bare er å ha på varmt vann, vente 2 sekunder, og så "dra" av mascaraen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 De jeg har prøvd fra Dior har blitt tørre vanvittig fort. Cils à cils fra Chanel er ganske god. At Dior blir tørre ganske fort har jeg også erfaringer med. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Av maskara synes jeg denne veldig god. Bøyer vipper, gjør de fyldig og klistrer ikke. Og det beste av alt. Ikke testet på dyr..... Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Siden "Gentleman" ikke finnes, så får det holde. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 13. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Sånn begynte jeg også, HoLy_CoW, men man lærer seg andre teknikker etter hvert. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2009 Hahaha.. Brukte den grønne maybelline før, syns den var bra. Men som sagt har jeg falt for Estee Lauder sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå