Gå til innhold

Din beste mascara! Bilder og omtale


Anbefalte innlegg

Jeg elsker å sminke meg, og jeg liker å prøve ut ny kosmetikk.

Min favorittmaskara må være Estee Lauder sine:

Magnascopic maxium volume

post-101796-1236450981.jpg

men først bruker jeg denne primeren (hvit)

post-101796-1236450985_thumb.jpg

Og til slutt denne Projectionist, som gir lange og tynne vipper. Den tar jeg på de nederste vippene

post-101796-1236450991_thumb.jpg

 

Disse tre er kjøpt på taxfree, og kostet rundt 200 kr hver (utenom primern).

 

Kom igjen jenter, hva bruker dere? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke vær så gnien, Mimir :hrm:

 

 

Jeg kjøper egentlig all kosmetikk på The Body Shop, men siden jeg har vipper fra helvete, har jeg bare funnet én mascara som fungerer ganske greit. Bruker Diorshow, type svart.

 

post-183647-1236468656_thumb.jpg

 

Problemet er at jeg ikke for alt i verden klarer å få skikkelig bue på vippene, og det er fryktelig irriterende. Diorshow er så langt den eneste som gjør jobben ganske greit.

Endret av TheMartine
Lenke til kommentar

Flotte greier :) Har mye sminke fra The Body Shop jeg også + redskaper.

Har selv vært en fan av Dior og har en Blackout nå, men jeg syns Dior blir så fort tørre.

 

Et triks du kan bruke for å få kjempefine vipper er å føne vippetanga i 5 sek. Da blir den litt varm og krøller vippene fantastisk!

Lenke til kommentar
Ja, jeg vipper aldri med mascara. Da kan de jo knekke.

Har du enormt stive vipper? Bøyer de seg ikke noe med varme engang? Wow, maks uheldig :/

 

Ja, det er det som er risikoen, og derfor jeg egentlig ikke gidder bruke tanga. Må i så fall bruke den med én gang etter jeg har tatt på mascara, ellers så er jo faren stor for at vippene knekker.

Det er forøvrig bare vippene på det venstre øyet som står så rett ut, da, så man kan jo alltids passe på å vende riktig side til folk :b

Lenke til kommentar
Ikke vær så gnien, Mimir :hrm:

 

 

Jeg kjøper egentlig all kosmetikk på The Body Shop, men siden jeg har vipper fra helvete, har jeg bare funnet én mascara som fungerer ganske greit. Bruker Diorshow, type svart.

 

post-183647-1236468656_thumb.jpg

 

Problemet er at jeg ikke for alt i verden klarer å få skikkelig bue på vippene, og det er fryktelig irriterende. Diorshow er så langt den eneste som gjør jobben ganske greit.

 

Min favorittmascara! ^^ Har skikkelig rette vipper, men føler at denne får litt bue på dem. :)

Lenke til kommentar

Som den sminkefanatikeren jeg er så bytter jeg mascara som jeg bytter sokker. Min erfaring er at de dyrere mascarane er gode, men i forhold til prisen man må betale her i Norge så er det ikke nødvendigvis verdt pengene.

 

De tre jeg har for øyeblikket som jeg er fornøyd med og ikke har noe problem med å kjøpe igjen er :

 

Oscillation by Lancome - Første mascaraen som vibrerer. Tynn gummibørste. Gjør vippene veldig lange. Men kan bli litt klumpete. Er ikke en mascara man trenger å ta flere lag med. Eneste minuset er at den er ganske dyr.

 

False Lash Effect, Max Factor - Grei mascara som funker for alle.

 

The Colossal Volum Express, Maybelline - Samme på denne. Gjør vippene lange og tykkere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...