MailamN Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg ble aspirant nerd!!!!!!!!!! Tatt i betrakning av at jeg er 15 år og har drevet med data i et par år er jeg ganske stolt Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Tok den jeg også... Ut av skapet! Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Ut av skapet! Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd. denne fikk jeg så Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Eg nerd? Det spørs hva definisjonen er... Eg føler meg verken stolt eller støtt viss noen kaller med nerd. Den andre setningen i denne posten viser vel at eg nerd. btw. eg ble asprirant nerd... Off topic:Eg er konfirmert! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Off topic:Eg er konfirmert! Velkommen inn i de voksnes rekker... :smile: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg kan nokk kalle meg datanerd engang i blandt, men er ganske normal og Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg kan nokk kalle meg datanerd engang i blandt, men er ganske normal og Normal ? :o ? Forklar... Selv så vil jeg vel kalle meg en datanerd med en "ting" for biler, fest og jenter på si Og takker fanden hverdag for at jeg ikke er normal Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 ifølge dinside er jeg en aspirantnerd. ikke mer?? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg kan nokk kalle meg datanerd engang i blandt, men er ganske normal og Eg vil seie det at det er normalt å vere datanerd. Det ganske mange som har stor interesse for noe spesielt men ingen kaller dem unormal for det Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Med normal så vil jeg si at jeg sitter på dataen ca 2 timer per dag, og at jeg har andre interesser en data og, som feks. biler, damer og Lekser ok, glem lekser da Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 ifølge dinside er jeg en aspirantnerd. ikke mer?? nei, ikke mer... bare tuller jeg fikk ........ *banner* internett er "litt" ustabilt nå...... *refresh'er* *banner* er tilbake på begynelsen Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 nå gikk det!!! jeg fikk ....... Ut av skapet! Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd. Lenke til kommentar
Menelya Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Jeg ble aspirant nerd!!!!!!!!!!Tatt i betrakning av at jeg er 15 år og har drevet med data i et par år er jeg ganske stolt Jeg ble aspirantnerd altså... Og jeg blir smigra når folk kaller meg nerd, ettersom alt jeg gjør på data er å chatte og forum'ere. Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 aspirantnerd kjekk test, men slike tester pleier jo å være bullshit... Lenke til kommentar
Term Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Ble aspirant jeg og. BTW: Sandman2k avataren din er motbydelig stygg. du har ødelagt dagen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå