Gå til innhold

datanerd?

asyrst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hem.. jeg tror ikke jeg trenger en test for å bevise at jeg er "nerd".

Det er dessuten ikke noe negativt å være nerd i dagens samfunn, det beviser bare at du har peil på ting andre ikke aner hva er engang.. more or less..

Men - for å sitere testen da:

Ut av skapet!

Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd.

..jeg må riktignok innrømme at dette er litt skremmende.. o_O

Lenke til kommentar

Var før aspirant nerd, men ble nå *tatatatata*

Ut av skapet!

Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd.

Bra mamma ikke ser resultatet, hun er nervøs nokk fra før av.

Lenke til kommentar

jeg er en nerd men liker ikke alltid å bli kallt det

må si at noen av spørsmålene manglet tilfredstillende alternativer men jeg gjennomførte testen og fikk:

må også si at nerd ikke nødvendigvis er noe negativt.

Lenke til kommentar
Det er dessuten ikke noe negativt å være nerd i dagens samfunn

mener jeg óg.

prøvde forklare det til noen jenter på skolen.

Personlig synes jeg det er mer viktig å 'vite litt' enn å se ut som J.lo

(har ikke'no mot blondiner da men...)

blondine og nerd vil jeg si er to meget forskjellige 'raser'.

Lenke til kommentar

Jeg er ærlig talt overraska :D

Ut av skapet!

(PS: slike tester er vanligvis skikkelig bullshit... Man burde vite hvem man er selv uten at andre skal lage en test for at du skal finne det ut)

Lenke til kommentar
Jeg er ærlig talt overraska  :D  

Ut av skapet!

(PS: slike tester er vanligvis skikkelig bullshit... Man burde vite hvem man er selv uten at andre skal lage en test for at du skal finne det ut)

Ut av skapet!

Du er den perfekte datanerd, både i holdninger og vaner. Din stil er så gjennomført at du kan krone deg med tittelen sjefsnerd. :D:D

Samma her ;)

Lenke til kommentar

Fikk dette: Du viser tendenser...

Du kan til tider vise ganske datanerdete oppførsel, og mange vil nok ta deg for å være én. Men å kalle deg en sjefsnerd vil være å ta alt for hardt i. Vi velger å kalle deg aspirantnerd

:wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...