3smileS Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Heisann. Det kommer sånn at jeg må oppdatere hele driten. Og når jeg gjør det, så kommer det at jeg må restarte dataen. MEN, når jeg har gjort det, kommer det igjen at jeg må restarte ! Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Har du forsøkt å restarte igjen eller kommer dette hver gang du restarter Hvis, prøv følgende: Åpne AVG Control Center->Update Manager->Settings->Advanced tab-> trykk på "Delete update temporary files" knappen. Restart pc'n. Prøv å oppdater igjen. Endret 7. mars 2009 av norbat Lenke til kommentar
3smileS Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Har du forsøkt å restarte igjen eller kommer dette hver gang du restarter Hvis, prøv følgende: Åpne AVG Control Center->Update Manager->Settings->Advanced tab-> trykk på "Delete update temporary files" knappen. Restart pc'n. Prøv å oppdater igjen. Dette skjer hver gang jeg restarter. Det kommer ingen ''Settings'' når jeg trykker på update manager? : ( Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Se i mappa der avg er installert om du har ei fil som heter updatecomps.cfg.prepare. Hvis, slett fila updatecomps.cfg og endre navnet på updatecomps.cfg.prepare -> updatecomps.cfg Restart pc'n Alt: 1. Gå til AVG free Control Center 2. Merk Update Manager og velg Properties 3. Fjern merket fra "update upon next computer restart" ved å sette merke framfor "update immediately".Velg også "require confirmation from the user". Endret 7. mars 2009 av norbat Lenke til kommentar
3smileS Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Se i mappa der avg er installert om du har ei fil som heter updatecomps.cfg.prepare.Hvis, slett fila updatecomps.cfg og endre navnet på updatecomps.cfg.prepare -> updatecomps.cfg Restart pc'n Alt: 1. Gå til AVG free Control Center 2. Merk Update Manager og velg Properties 3. Fjern merket fra "update upon next computer restart" ved å sette merke framfor "update immediately".Velg også "require confirmation from the user". i mappa så finner jeg bare updatecomps.cfg, ikke den og updatecomps.cfg.prepare. er det meininga? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ja, det kan være vanlig. Prøv alternativet. Lenke til kommentar
3smileS Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Ja, det kan være vanlig. Prøv alternativet. ok, nå sletta jeg den og restarta dataen. Nå skal jeg inn på den control tingen, er det da AVG user interface du meiner? hvis ikke, hvordan kommer jeg meg til controler? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ja, det er nok user interface (sitter ikke med avg framfor meg, så jeg kan ikke være mer presis) Lenke til kommentar
3smileS Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 jeg klarte det ekke sikker på hva jeg gjorde, men det funker hvertfall Står ikke lenger at anti-virus og anti-spyware er utdatert, står at det er Active så nå fungerer det vel. men takk for bryet! Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Flott at det løste seg. Mulig at avg hadde litt hikke Lenke til kommentar
3smileS Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 nå står det ''Active'' på alt, untatt E-mail scanner. Der står det ''Email scanner is not fully functional''. og på Update manager står det ''The connection failed'', men sånt skjer ofte, og pleier å fikse seg sjøl. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ja, gratisversjonen kan være litt 'treig' ang. updates. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå