Gå til innhold

AVG Anti-virus free, oppdateringsproblemer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du forsøkt å restarte igjen eller kommer dette hver gang du restarter

Hvis, prøv følgende:

Åpne AVG Control Center->Update Manager->Settings->Advanced tab-> trykk på "Delete update temporary files" knappen.

Restart pc'n.

Prøv å oppdater igjen.

Endret av norbat
Lenke til kommentar
Har du forsøkt å restarte igjen eller kommer dette hver gang du restarter

Hvis, prøv følgende:

Åpne AVG Control Center->Update Manager->Settings->Advanced tab-> trykk på "Delete update temporary files" knappen.

Restart pc'n.

Prøv å oppdater igjen.

Dette skjer hver gang jeg restarter. Det kommer ingen ''Settings'' når jeg trykker på update manager? : (

Lenke til kommentar

Se i mappa der avg er installert om du har ei fil som heter updatecomps.cfg.prepare.

Hvis, slett fila updatecomps.cfg og endre navnet på updatecomps.cfg.prepare -> updatecomps.cfg

Restart pc'n

Alt:

1. Gå til AVG free Control Center

2. Merk Update Manager og velg Properties

3. Fjern merket fra "update upon next computer restart" ved å sette merke framfor "update immediately".Velg også "require confirmation from the user".

Endret av norbat
Lenke til kommentar
Se i mappa der avg er installert om du har ei fil som heter updatecomps.cfg.prepare.

Hvis, slett fila updatecomps.cfg og endre navnet på updatecomps.cfg.prepare -> updatecomps.cfg

Restart pc'n

Alt:

1. Gå til AVG free Control Center

2. Merk Update Manager og velg Properties

3. Fjern merket fra "update upon next computer restart" ved å sette merke framfor "update immediately".Velg også "require confirmation from the user".

i mappa så finner jeg bare updatecomps.cfg, ikke den og updatecomps.cfg.prepare.

er det meininga?

Lenke til kommentar
Ja, det kan være vanlig. Prøv alternativet.

ok, nå sletta jeg den og restarta dataen.

Nå skal jeg inn på den control tingen, er det da AVG user interface du meiner?

hvis ikke, hvordan kommer jeg meg til controler?

Lenke til kommentar

jeg klarte det :D

ekke sikker på hva jeg gjorde, men det funker hvertfall :) Står ikke lenger at anti-virus og anti-spyware er utdatert, står at det er Active :)

så nå fungerer det vel.

men takk for bryet!:)

Lenke til kommentar

nå står det ''Active'' på alt, untatt E-mail scanner. Der står det ''Email scanner is not fully functional''.

og på Update manager står det ''The connection failed'', men sånt skjer ofte, og pleier å fikse seg sjøl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...