lpk Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Har store planer om å kjøpe meg ny klokke Har vert lenge på leit no.. har lyst å bruke ca. 14 - 16 000 på den. Da har jeg sett på Omega seamaster diver! Det er en fantastisk stilig klokke!! :!: Er det noen som har erfaring med Omega og har noe positivt eller negativt å si om den? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Spør i denne tråden du. Lenke til kommentar
Purada Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Har en Omega seamaster som jeg kjøpte føre jul og er strålende fornøyd med den. Har absolutt ikke noe negativt å si om den. Har bilder av den hvis du evt skulle være interesert å se hvordan den ser ut. EDIT: Ops leste litt fort jeg har en Aqua Terra Endret 7. mars 2009 av Purada Lenke til kommentar
lpk Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Åja Men jeg vil se hvordan den ser ut vist du gidder å legge ut noen bilder??? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Stenges da problemstillingen kan forfølges videre i klokketråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg