ImNotHere Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Her er ett bilde fra Sveagruva (Svalbard) tatt i juni i fjor. Bildet har vært en tur innom bildekritikken for ca et halvt år siden og jeg har nå plukket det frem for nye forsøk. Har jobba ganske mye med lyset og endret utsnittet. Ønsker kommentarer på komposisjon og generelle forslag til forbedringer samt innspill på ting som funker bra og hva som er mindre bra. Endret 7. mars 2009 av ImNotHere Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jeg digger det det første jeg tenkte da jeg åpnet bildet var.. oohhhh kuuult men tror ikke bildet ville vært noe særlig uten fuglen (som forøverig er veldig godt plasert). dette gjør så blikket faller inn i bildet, der luset er perfekt. og resten gjør seg selv veldig bra sier nå jeg Endret 7. mars 2009 av Chrissn Lenke til kommentar
TheBoxhead Skrevet 7. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2009 Flott bilde med deilige linjer og fuglen er perfekt. Liker dette svært godt ! Skal jeg være ekstremt pirkete lurer jeg kansje på om det hadde vært enda bedre med et eller annet i forgrunnen som ga dybde til motivet. Så klarer jeg ikke å tenke på hvordan dette evt er i farger ? Men dette er som sagt pirk og jeg hadde vurdert dette i glass og ramme på veggen ! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Herlige harde kontraster. Fine daler i fjellene. Får faktisk en post-apokalyptisk følelse av dette bildet! Jeg har aldri vært på Svalbard selv, men etter det jeg har hørt (kusine gikk på VGS der) så har du fanget (for et uttrykk, bleh) stemningen, følelsen, essenen i Svalbard selv. Jeg kunne skrevet noen flere cheesy linjer som hadde fått deg til å gå for den letter retarderte medialæreren min, men stopper her. Pent bilde. Skulle ønske jeg var fuglen : > Lenke til kommentar
ImNotHere Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars 2009 Takker for fine tilbakemeldinger. Selv synes jeg det er V-formen som går igjen på fuglen og søkket mellom fjellene som gjør mye av bildet. Fuglen er litt vel midstilt etter min mening, men det funker. Noe i forgrunnen hadde helt klart gjort seg, men det var ikke så mye å oppdrive der.. bildet er tatt over en fjord. Grunnen til at bildet er i SH er i stor grad at det ikke var noen farger av betydning i originalbildet. Svalbard i juni er mye hvit snø og sort stein. På dette bildet var det i tillegg hvitt skydekke og fuglen er sort og hvit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå