Reow Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hallo, jeg har nettopp kjøpt meg ny pc, og jeg lasta ned noen spill til tlf, men da jeg skulle extracte dem så fikk jeg 8521381547333 osv ikoner og elementer på skrivebordet! :O Jeg sletter dem, da kommer det opp nye, har prøvd CCcleaner osv men ingenting virker. Jeg trykka CTRL+A og trykka delete, da har de foreløpig ikke kommet opp igjen.... Men ! Hvordan reformaterer jeg ogsånn, windows ligger på hdd Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 husker du hva de tingene heT? fikk et lignene virus og jeg måtte in på windows og slette filene der! og gå inn på programfiler og se omdet er noe du ikke vet hva er der! slett alt som ser ut som virus! Lenke til kommentar
Reow Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 husker du hva de tingene heT? fikk et lignene virus og jeg måtte in på windows og slette filene der! og gå inn på programfiler og se omdet er noe du ikke vet hva er der! slett alt som ser ut som virus! det var noen lyder som het xplode og loser osv.. Også ble ett av spillene mine omdøpt til "deauthorize this machine" ?? Hva betyr det? Lenke til kommentar
jangu72 Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 husker du hva de tingene heT? fikk et lignene virus og jeg måtte in på windows og slette filene der! og gå inn på programfiler og se omdet er noe du ikke vet hva er der! slett alt som ser ut som virus! det var noen lyder som het xplode og loser osv.. Også ble ett av spillene mine omdøpt til "deauthorize this machine" ?? Hva betyr det? Hva heter pc'n din? Lenke til kommentar
Reow Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 husker du hva de tingene heT? fikk et lignene virus og jeg måtte in på windows og slette filene der! og gå inn på programfiler og se omdet er noe du ikke vet hva er der! slett alt som ser ut som virus! det var noen lyder som het xplode og loser osv.. Også ble ett av spillene mine omdøpt til "deauthorize this machine" ?? Hva betyr det? Hva heter pc'n din? Acer Aspire 5730zg Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Det er liten sjangse for å få hjelp i 'annet om programvare' -forumet. Jeg har rapportert denne så den forhåpentlig vis blir flyttet til 'Antivirusprogrammer og datasikkerhet'. For å sjekke om du har virus o.l på maskina kan du følge veiledningen som norbat har laget. (Endret: La til et ord) Endret 7. mars 2009 av k-orm Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
norbat Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Tipper du extracta filene til skrivebordet? Å formatere burde ikke være noe alternativ om du ikke opplever at pc'n har begynt å oppføre seg merkelig. Kjør gjerne gjennom veiledingen osm k-orm henviser til. Lenke til kommentar
jangu72 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 husker du hva de tingene heT? fikk et lignene virus og jeg måtte in på windows og slette filene der! og gå inn på programfiler og se omdet er noe du ikke vet hva er der! slett alt som ser ut som virus! det var noen lyder som het xplode og loser osv.. Også ble ett av spillene mine omdøpt til "deauthorize this machine" ?? Hva betyr det? Hva heter pc'n din? Acer Aspire 5730zg Om du trenger å kjøre recovery på din pc så starter du et program som heter Erecovery. der kan du få tilbakestilt pc slik den var fra fabrikk, har du en C: og en D: så blir bare C: slettet som regel(om noe ikke gårgalt:). Om du ikke kommer inn i windows så kan du trykke ALT+F10 (holde ned ALT mens du trykker F10, kan trykke F10 flere ganger for å være sikker på å treffe riktig plass) når du får opp første bilde der det står stort ACER logoen og følg alternativene etterpå Lenke til kommentar
Reow Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 husker du hva de tingene heT? fikk et lignene virus og jeg måtte in på windows og slette filene der! og gå inn på programfiler og se omdet er noe du ikke vet hva er der! slett alt som ser ut som virus! det var noen lyder som het xplode og loser osv.. Også ble ett av spillene mine omdøpt til "deauthorize this machine" ?? Hva betyr det? Hva heter pc'n din? Acer Aspire 5730zg Om du trenger å kjøre recovery på din pc så starter du et program som heter Erecovery. der kan du få tilbakestilt pc slik den var fra fabrikk, har du en C: og en D: så blir bare C: slettet som regel(om noe ikke gårgalt:). Om du ikke kommer inn i windows så kan du trykke ALT+F10 (holde ned ALT mens du trykker F10, kan trykke F10 flere ganger for å være sikker på å treffe riktig plass) når du får opp første bilde der det står stort ACER logoen og følg alternativene etterpå Okey, takk, men jeg tror ikke det var virus,, "jeg" extracta dem til skrivebordet ja.. Snakka med han som gjorde det nå.. -.- Da var det ikke så rart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå