Gå til innhold

BK: Hjortesafari - Bildeserie.

Anbefalte innlegg

Tror jeg valgte feil objektiv av skolens to 70-200 F2.8 IS penisforlengere. Fokusen på den ene er ikke helt stødig, og skrangler som faen når den skal jobbe men det hindre ikke meg i å bli med broderen på en tur i skogen idag. Håper de faller i smak hos noen. Natur eller dyrebilder er ikke helt min bil for å si det slik, men gudene, for noen pene dyr!

post-76720-1236443947_thumb.jpg

post-76720-1236444345_thumb.jpg

post-76720-1236444441_thumb.jpg

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En herlig serie J@cob.

Skjønner ikke hvordan du har klart å ta de bildene,de må jo ha sett dere,positurene oser jo av oppmerksomhet mot fotografen.

Her hos meg hadde de vært over alle hauger,eneste gang jeg kommer så nære,er når jeg sykler,og da er det jo ikke lett å fotografere,hvis jeg stopper og setter foten i bakken,stikker de av,for da skjønner de hva jeg er. :wallbash:

Dette synes jeg var godt jobbet,og min favoritt er nr 4,en herlig positur,at treet i midten er der gjør ikke noe,gir bare inntrykk av dyret i sitt rette miljø. :thumbup:

Lenke til kommentar
Herli serie jacob :) Dette er nok litt utfor knaken hovud gård går eg utifra.Pent :)

Pittelitt, men fortsatt innenfor vårt område, tihi :p

Takker for tilbakemeldinger. Jeg må nok desverre medele at samtlige av bildene er tatt ut av bildvinduet, men takket være et ganske stort ederkopplignende nett av skogsbilveier, en universalnøkkel samt god kunnskap om hvor hjortebestanden og dens prakteksemplarer befinner seg, klarte jeg å finne frem. Hadde dog ikke klart det under min bror som guide (Han påstår forresten at han tok det nederste bildet, noe jeg trekker i tvil, men om det, til tross for mine antagelser, skulle være hans bilde, må det beklager. Jeg fjerner det nå siden det er en tvilssak og jeg vil ikke ha på meg at jeg påskryter meg å ha tatt andre sine bilder. Beklager dette.)

Lenke til kommentar
Herli serie jacob :) Dette er nok litt utfor knaken hovud gård går eg utifra.Pent :)

Pittelitt, men fortsatt innenfor vårt område, tihi :p

Takker for tilbakemeldinger. Jeg må nok desverre medele at samtlige av bildene er tatt ut av bildvinduet, men takket være et ganske stort ederkopplignende nett av skogsbilveier, en universalnøkkel samt god kunnskap om hvor hjortebestanden og dens prakteksemplarer befinner seg, klarte jeg å finne frem. Hadde dog ikke klart det under min bror som guide (Han påstår forresten at han tok det nederste bildet, noe jeg trekker i tvil, men om det, til tross for mine antagelser, skulle være hans bilde, må det beklager. Jeg fjerner det nå siden det er en tvilssak og jeg vil ikke ha på meg at jeg påskryter meg å ha tatt andre sine bilder. Beklager dette.)

:blush::no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...