HulkHaugen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hvor er den lokalisert denne kabelen som teller km-stand på bilen, og hva annet påvirkes om denne kobles ut? abs? km/h? hmm... Er kanskje ikke lov å spørre om, men jeg prøver... Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 langtur i pappas bil, hehe... Lenke til kommentar
Uhei Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 hehe er det ikke bedre å spørre om tillatelse til å bruke bilen? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Om du ikke får lov til å bruke familiebilen så syns jeg at du har meget kjipe foreldre... men på en annen side så er du kanskje ikke helt til å stole på? (Med tanke på hva du vil gjøre for å kjøre en langtur... ) Endret 7. mars 2009 av DSG Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 joda, skal ikke tjuvlåne den, men tenkte at det hjelper på med å si "jeg kobler av km-telleren, slå slipper du å tenke på forsikringen". 200-250 mil er en del det, tenkte meg en tur til Praha. Dette handler heller ikke om å "Holde oppe verdien på bilen", men heller ift forsikringen... Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det er vell ikke altfor mange hundre kroner enn må ut med hvis man overskrider forsikrings-km. Hadde heller betalt de ekstra kronene enn å tuklet med elektronikken. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Stenger denne jeg, siden man er ute etter å lure forsikringsselskap. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg