TheCatIsALie Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg liker sniper. Finnes det sniperspil til PC? IKKE Sniper Elite. Helst i nåtid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Jeg vet ikke om "Deer hunter" går under sniper-kategorien, men det er en bra spillserie. Endret 7. mars 2009 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Vil skyte slemme menn, ikke dyr. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Cod 4 og cod 5.. Så velger du sniper misson <3 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Vet du hva de skulle lagd? Et ordentlig spill litt ala typen Tactical Assassin Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 i farta kommer jeg på cod 4 og bf2 som er i nåtid, Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Mener det er laget spill basert på mordet på JFK der du får spille morderen, men det er kanskje ikke helt det du tenkte på. Ghost Recon kan kanskje være av interesse. Det er ikke rent sniper, men når ett eneste skudd kan drepe deg bør du ikke løpe frem og skyte villt rundt deg. Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 JFK reloaded! Du er han som skyter jfk, kan skyte mange andre også = ) Kan også "skru" kulen via ca 4 vegger før du treffer han i hodet.. trickshot xD Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Eh.. spillet var over på ca. 2 min.. Mener det er laget spill basert på mordet på JFK der du får spille morderen, men det er kanskje ikke helt det du tenkte på. Ghost Recon kan kanskje være av interesse. Det er ikke rent sniper, men når ett eneste skudd kan drepe deg bør du ikke løpe frem og skyte villt rundt deg. Skal prøve meg på Warfighter 1. Så om jeg runner/liker det, 2ern senere. Har prøvd dem før, men vil igjen:P Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 DOD Source gidder jeg ikke. AA er for wannabe realistsikt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ghost Recon: Advanced Warfighter er ganske bra, men de aller første spillene er mye bedre om du ikke har noe imot litt utdatert grafikk. Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Team fortress tbh. Kanskje til og med classic. Var i sniperklan i min ungdomstid, vi ble stort sett banned fra vanlige servere fordi folk mente vi aimbotta. Good old days. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 På CS 1.6 er det latterlig enkelt å bli skilled med sniper. Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Armed Assault er ArmA så bra til sniping da ? andi er sniping bra på den modden til bf2 du spilte i går? Endret 9. mars 2009 av NarilS Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Bf2 sammen med wookie mod Søk på youtube , wookie mod Endret 9. mars 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå