The Stig Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Her er en ny dose flashspill til deg som trenger underholdning. Les mer Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Kunne egentlig bare lagt ved en link til Physicsgames . Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Super Stacker (2) er fantastisk avhengende Morsomme tryner på klossene. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Super Stacker er genialt.. men får ikke til brettet som er betegnet som tricky, uansett hva jeg gjør havner klossen på samme plass.. og det funker jo serdeles dårlig. Tips? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg digger motherload.. brukte så ufattelig lang tid på det for 2 år siden! haha! Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 har samme problemet uansett hvor jeg trykke kommer klossene på samme plassen :/ , har prøvd spillet i både opera og IE 8 skjønner ikke hva det er som gjør det Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Motherload er tidenes browser-spill. Ikke bare er det farlig avhengighetsskapende, gameplayet er underholdende og belønnende. Jo mer arbeid man gjør, jo bedre borremaskin får man, og jo lenger ned kan man gå. Dette igjen fører til mer verdifulle mineraler. Det er også et spenningsmoment i spillet, med tanke på hva som befinner seg helt nede i kjernen av mars. Har ikke kommet helt ned der selv, så jeg vet ikke hva som er der nede. Men skumle radiomeldinger er ikke bare bare. ^^ Lenke til kommentar
Noobinator Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Snorre: Jeg har vært der Det er anbefalt å ha med en del eksplosiver, bensin osv. Likte hva som skjedde når man vant da. Starta på nytt Lenke til kommentar
pertm Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Dere burde ta en titt på kongregate, med over 10 000 flash spill. OK mange er dårlig men en god del er bra. De har f.eks super Stacker 2 og en haug andre gode spill. Lenke til kommentar
olz Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 har hatt dilla på dei 3 øverste motherload va seriøst skummelt avhengighetsskapande! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Tactical Assassin var veldig kort, tok jo kanskje maks 5 minutter å runde alle missions. AtW Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Spilte Motherload en del for noen år siden. Hadde vel omkring 800.000.000 dollar(!) på den tiden. Har også prøvd noen av de andre spillene på listen, men Motherload ble jeg mest avhengig av. Synes at Playing with fire 2 også burde være på listen, men ja ja. Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det finnes 2 oppfølgere til Tactical Assasin: http://www.crazymonkeygames.com/Tactical-Assassin-2.html http://arcadevoid.com/games/tactical-assassin-3 Er stort sett like, bare med flere brett. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hverken Motherload eller Castle Battles fungerte her. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Motherload har en sykt irriterende bug der man ender halveis inn i neste jordblokk. Lenke til kommentar
Lactulose Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 hater bare når man er mange tusen feet nede på motherload og ALT kollapser -.- Edit; om du kommer helt ned, rmbr: MASSE Eksplosiver, bensin, Hull repair ting.. så skal du vel klare deg Bare dumt at når man har brukt et par timer på spillet og endelig kommet ned og vunnet -> begynner man på nytt ;D jeeej! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jordskjelv mens man er nede? Opplevd det etter butikkbesøk og slikt men ikke midt nedi bakken. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Er helt enig med denne artikkelen, disse spillene ligger definitivt på min personlige topp-liste. Har Motherload-goldium. *fristefriste* Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Motherload har en sykt irriterende bug der man ender halveis inn i neste jordblokk. Jepp, hvis de hadde fiksa det og gasseksplosjonene som skader alt for mye og ødelegger flyten totalt hadde det vært mye bedre. Joda, det går an å kjøpe noe som reparerer litt skade, men man må jo bruke 2-3 av de hver gang man blir truffet, og det er grenser for hvor mye tid og penger jeg gidder å bruke på noe som strengt tatt ikke burde vært nødvendig. Og er det meg, eller blir man skadet like mye av å falle uansett om det er 20.000 feet (ja, jeg fløy så høyt ) eller 20 feet? Ikke stor forskjell ihvertfall. Det er et helt genialt konsept, men flash-spill bør følge noen regler etter min mening: Det skal ikke straffe deg for noe du ikke kunne gjort noe med og det skal ikke slutte fort og sende deg flere timer tilbake (dobbel betydning her). Kan noen som har spilt det ferdig fortelle meg hvordan det er etter 5000 feet (jeg har blitt tatt av gasseksplosjoner og å trykke på den upresise teleportering-tingen istedenfor den presise teleportering-tingen ... )? Gjerne i spoiler med tanke på de som holder på å spille det. Jeg kommenterer ikke på de andre spillene, for nå er jeg lei av flash-spill i lang tid framover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg