eirberen Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg har et Sapphire Radeon 9500 Atlantis PRO 128MB Det funker normalt, men når jeg spiller spill som Unreal 2, Battlefield og Need for Speed Hot presute 2 så er grafikken helt rar. Litt vanskelig å forklare, men det akkurat så gjenstander som blinker i skjembildet. Håper dere forstår hehe :-? Det er også et problem når jeg spiller cs... For det første så får jeg ikke 100fps i alle map og når jeg trykker Esc inne på cs for å går ut, så blir skjermen svart og jeg kan ikkje gjøre noe anet enn å dra kontaken ut og inn på pc`n, og skru den på igjen... Hva kan være galt? Håper på svar snarest! Mvh Eirik Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Første problemet høres ut som Artifacts i bildet. Har du overklokket kortet? Evt. Modded et 9500 til Pro? CS-problemet er kjent, det er en bug i Ati sine drivere, skal være løst med Catalyst 3.3 som kommer ut nå snart. Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Jeg har aldri overklokket skjermkortet og det er et orginalt 9500 pro skjermkort! Hva bør jeg gjøre, bytte det eller noe sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå